Mainonta
Suunnittelemme ja toteutamme mainonnan ratkaisut kaikkiin eri kanaviin. Tarvittaessa autamme myös mediasuunnittelussa ja mainonnan budjetoinnissa. Hakusanamainonnan ja verkkomainonnan ratkaisut toteutamme itse Googlen, Facebookin ja muiden palveluntarjoajien työkaluilla.
Mainonta on tunnistettavan toimijan maksamaa ihmisten tavoittamista ja ihmisten mielikuviin ja toimintaan vaikuttamista. Tarkoituksena on eri kanavia käyttäen mahdollisimman tehokkaasti kertoa haluttu viesti valitulle kohderyhmälle.
Mainonnan tehtävät
Mainonnalle on määritelty kolme keskeistä tehtävää:
1. Tiedottaminen, eli esimerkiksi tuotteen tai palvelun olemassaolosta, ominaisuuksista ja hinnoista kertominen.
2. Asenteisiin vaikuttaminen, eli rakennetaan tai muutetaan tuotteeseen tai palveluun liitettäviä mielikuvia.
3. Käyttäytymisen muuttaminen ja toiminta, eli kasvatetaan tuotteen tai palvelun myyntiä tai saadaan aikaan muuta haluttua käytöstä.
Mainonnan sisältö ja kanavat
Mainonnan sisällön määrää markkinointiviestinnän konsepti. Tyypillisiä mainonnan kanavia ovat esimerkiksi televisio, radio, printti, ulkomainonta ja suoramainonta. Digitaalisissa kanavissa mainontaa tehdään erityisesti hakukoneissa, verkkosivustoilla ja sosiaalisen median palveluissa.
Mainonnan asiakkaitamme
Mainonnan asiakkaitamme ovat esimerkiksi Lammi, Lomarengas, PlusTerveys, RAX Buffet, Lip-Lap ja Folksam.