Verkkosivu on tyypillisesti yrityksen tärkein yksittäinen markkinoinnin ja myynnin työkalu. Laadukas verkkosivu löytyy hyvin hakukoneista, viestii haluttuja mielikuvia ja tuottaa lisää myyntiä.

Meillä on vankka kokemus liiketoiminnan kasvua tuottavien verkkosivujen suunnittelusta ja toteutuksesta. Hallitsemme myös verkkokaupat ja muut järeämmät verkkopalvelut.

Verkkosivun suunnittelun ja toteutuksen työvaiheet

Karkeasti kuvattuna tyypillinen verkkosivuprojekti koostuu seuraavista työvaiheista:

  • Käyttäjätutkimus ja käyttökokemuksen suunnittelu
  • Palvelumuotoilu
  • Sisältörakenne ja sisältö
  • Käyttöliittymä ja visuaalinen ilme
  • Tekninen suunnittelu jatoteutus
  • Testaus ja julkaisu
  • Ylläpito ja jatkokehitys

Tehoja verkkomainontaan

Laadukas verkkosivu mahdollistaa myös kustannustehokkaan verkkomainonnan toteuttamisen. Hakusanamainonnassa tehot paranevat, kun verkkosivun sisältö ja tekninen toteutus on kunnossa. Verkkomainonnasta saadaan parempia tuloksia, kun mainoksista päädytään toimivalle sivustolle. Kun verkkosivun kävijöiden määrä kasvaa, myynti kasvaa.

Hakukoneoptimointi

Löydettävyys hakukoneissa on oleellinen osa toimivan verkkosivun toteutusta. Käytämme hakukoneystävällisiä teknologioita, suunnittelemme ja toteutamme sisällöt hakukoneita varten ja autamme verkkosivun linkkisuosion kasvattamisessa. Hakukoneoptimoinnin tuloksia voimme tukea hakusanamainonnalla.

Verkkosivujen suunnittelun asiakkaitamme

Tuoreimpia toteuttamiamme verkkosivustoja esimerkiksi Laatutakuu, Lammi, Spektri Business Park ja Lastenklinikoiden Kummit.

Ota yhteyttä

Tarvitsetko toimivan verkkosivun? Ota yhteyttä ja kerromme miten voimme olla avuksi.

Panu Laaksonen
Toimitusjohtaja
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Muut palvelumme