Myymälämateriaalit (POS-materiaalit) sekä niistä koostetut näyttävät esillepanot herättävät asiakkaan huomion toimipisteissä ja kivijalkamyymälöissä. Jakelutien mahdollisuuksia käyttämällä voidaan toteuttaa tehokkaita kampanjoita, joilla ajetaan kokeiluja ja alennetaan ostokynnystä.

Hyllypuhujat, displayt, tarroitukset, mobilet, hälyportit, massapaikat ja myymälä-tv-toteutukset – jakelutie tarjoaa lukuisia vaihtoehtoja tehokkaisiin ja näyttäviin kampanjointeihin. Tarkoituksena on tuoda tuote tai palvelu paremmin esiin myymälässä sekä edistää menekkiä.

Myymälämarkkinointi on useimmiten luonteeltaan lyhytkestoista ja kampanjalähtöistä. Sen sisältönä voi olla esimerkiksi tarjous, nippuhinnoittelu, arvonta, kylkiäinen tai vaikkapa tuotemaistatus. Taktisesta luonteesta huolimatta, myymälää tulee kuitenkin ajatella mediana, jossa näkyminen rakentaa myös brändiä.

Panostaminen suunnitteluun kannattaa

Suunnitteluun on fiksua satsata myös myymälämateriaaleissa. Etenkin jos toimipiste tai myymälä ei ole oma, täytyy näkyvyys myymälässä muiden medioiden tapaan ostaa. Tärkeitä osa-alueita suunnittelussa ovat esimerkiksi (taktisen) viestin sisältö, luova ratkaisuvisuaalinen ilme ja tekninen toteutus.

  • hyllypuhujat
  • lattia- ja pöytädisplayt, laamat, pop-upit
  • julisteet
  • esitteet
  • promootiomateriaalit
  • lattiatarroitukset
  • tuotetarroitukset
  • kylmäkaappi- ja pakastintarroitukset
  • kärry- ja koripaikat
  • mobilet
  • hälyportit
  • liikkuvan kuvan ratkaisut, kuten myymälä-tv
  • hyllynpäätyratkaisut ja massapaikat

Myymälämateriaalien asiakkaitamme

Suunnittelemme ja toteutamme myymälämateriaaleja lukuisille asiakkaillemme. Olemme tehneet myymälämateriaaleja esimerkiksi R-kioskille, Myllyn Parhaalle, Pågenille, Risellalle ja Dr. Oetkerille.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko myymälämateriaalien osaamisestamme? Ota yhteyttä ja kerron mielelläni lisää.

Jirka Sauros
Luova johtaja, AD
+358 40 747 9740
jirka.sauros@idafram.fi

Muut palvelumme