Ajankohtaista

Tiedote: Factory Ravintolat ja Ida Fram lanseeraavat noutoruoan pantillisen kestorasian

Pääkaupunkiseudulla toimiva Factory-ravintolaketju tarjoaa jatkossa noutoruoan ostajille myös iskunkestävästä ja hygieenisestä lasista valmistettua astiaa, jonka asiakas voi palauttaa tiskaamatta ravintolaan. Idean taustalla ovat Factory Ravintolat sekä palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram.

lue koko juttu

Vietämme maanantaina 1.6. Ravintolavapaapäivää – ja kutsumme sinut mukaan

Koronaepidemian sulkemat ravintolat avaavat ovensa maanantaina 1.6.2020. Olemme palveluiden markkinointia tekevä toimisto, jolle aihe on sydäntä lähellä. Pidämmekin maanantain koko henkilöstön palkallisena Ravintolavapaapäivänä työllistääksemme iloisin mielin paikallisia ravitsemusliikkeitä.

lue koko juttu

Tiedote: Maanantai 1.6.2020 on Ida Framissa koko henkilöstön palkallinen Ravintolavapaapäivä

Koronaepidemian sulkemat ravintolat avaavat ovensa maanantaina 1.6.2020. Palveluiden markkinointia tekevä Ida Fram antaa päivän palkalliseksi vapaaksi koko henkilöstölleen.

lue koko juttu

Tiedote: Digimarkkinoinnilla tukea pienille potilaille ­– Lastenklinikoiden Kummien markkinoinnin kumppaneiksi Ida Fram ja Into-Digital

Lastenklinikoiden Kummit ry ja Ida Fram sekä Into-Digital ovat aloittaneet markkinointiviestintäkumppanuuden. Yhteistyön tavoitteena on kehittää Kummien strategista markkinointia sekä näkyvyyttä ja toimintaa verkossa.

lue koko juttu

Miten koronakriisi vaikuttaa ja miten siitä selvitään – Yhden markkinointialan toimiston tarina

Lukuaika: 3 minuuttia
Kirjoittaja: Panu Laaksonen, CEO, Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram
Teksti on alunperin julkaistu Markkinointi & mainonta -lehdessä 21.4.2020

Etätyöskentelyä, lomautuksia, kassan kestävyyden laskentaa, bonuksien ja osinkojen maksamisen lykkäämistä… Miten koronakriisi vaikuttaa meidän yrityksiemme toimintaan ja miten aiomme tilanteesta selvitä?

lue koko juttu

Vetoomus Effie-voittajille: julkaiskaa kisatyönne

Aihe: Markkinoinnin osaamisen kasvattaminen Suomessa
Lukuaika: 1 minuutti
Kirjoittaja: Panu Laaksonen, CEO, Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Effie-kilpailun voittajat edustavat tuloksilla mitattuna maan parasta markkinoinnin tekemistä. Siksi olisi tärkeää saada kilpailutyöt tutuksi mahdollisimman monelle ihmiselle. Näistä esimerkeistä me kaikki markkinoinnin osaajat ja tekijät voisimme saada arvokasta oppia.

lue koko juttu

Ida Fram on taas Vuoden Toimisto -kilpailun finaalissa

On taas aika ottaa hattu päästä ja kiittää asiakkaitamme, joiden antamien arvioiden perusteella Ida Fram on Vuoden Toimisto 2020 -kilpailun finaalissa. Kiitos, että olette asiakkaitamme, arvostatte työtämme ja käytitte aikaanne kilpailun kyselyyn vastaamiseen. Huippua!

lue koko juttu

Jos etsit syyllistä Postin työehtokiistaan, vastaus löytyy peilistä

Lukuaika: 4 minuuttia
Kirjoittaja: Panu Laaksonen, CEO, Palvelumarkkinoinnin toimisto Ida Fram 

Postin tilanne on edelleen viheliäinen. Ilman merkittäviä muutoksia liiketoiminnassaan, Postille uhkaa käydä hassusti. Mistä ongelmat johtuvat, mitä Postin pitäisi tehdä ja löytyykö ratkaisu markkinoinnista?

lue koko juttu

Uudistuksesta tuli kaaos – Taksiala kusee omiin muroihinsa

Lukuaika: 4 minuuttia
Kirjoittaja: Panu Laaksonen, CEO, Palvelumarkkinoinnin toimisto Ida Fram

Anne Bernerin johdolla tehty taksiuudistus on ehtinyt reilun vuoden ikään. Porua on riittänyt ja esimerkiksi lentokenttäkyytien osalta on kirjoitettu jopa taksikaaoksesta.

lue koko juttu

Oliko Finlaysonin IKEA-ilmoitus hitti vai huti?

Etenkin markkinointiväkeä on puhuttanut ilmoitus, jossa Finlayson haastoi IKEA:n tekemään ”kauniimpia lakanoita”. Maaottelu sai kierroksia, kun IKEA vastasi haasteeseen Facebook-sivullaan. Mutta oliko Finlaysonin IKEA-ilmoitus hitti vai huti?

lue koko juttu