Huolellisesti suunniteltu ja toteutettu mainonta tuottaa tuloksia. Suunnittelemme ja toteutamme mainonnan ratkaisut kaikkiin eri kanaviin. Tarvittaessa autamme myös mediasuunnittelussa ja mainonnan budjetoinnissa. Hakusanamainonnan ja verkkomainonnan toteutamme itse Googlen, Facebookin ja muiden palveluntarjoajien työkaluilla.

Mainonta-palvelusivun kuvituskuva, jossa esimerkkejä mainonnan eri kanavista.

Mainonta on tunnistettavan toimijan maksamaa ihmisten tavoittamista ja ihmisten mielikuviin ja toimintaan vaikuttamista. Tarkoituksena on eri kanavia käyttäen mahdollisimman tehokkaasti kertoa haluttu viesti valitulle kohderyhmälle.

Mainonta tehdään tiettyyn tarkoitukseen

Mainonnalle on määritelty kolme keskeistä tehtävää:

1. Tiedottaminen, eli esimerkiksi tuotteen tai palvelun olemassaolosta, ominaisuuksista ja hinnoista kertominen.

2. Asenteisiin vaikuttaminen, eli rakennetaan tai muutetaan tuotteeseen tai palveluun liitettäviä mielikuvia.

3. Käyttäytymisen muuttaminen ja toiminta, eli kasvatetaan tuotteen tai palvelun myyntiä tai saadaan aikaan muuta haluttua käytöstä.

Mainonta = sisältö ja kanavat

Mainonnan sisällön määrää mainonnan luova ratkaisu, eli markkinointiviestinnän konsepti. Tyypillisiä mainonnan kanavia ovat esimerkiksi televisio, radio, printti, ulkomainonta ja suoramainonta. Digitaalisissa kanavissa mainontaa tehdään erityisesti hakukoneissa, verkkosivustoilla ja sosiaalisen median palveluissa. Näiden kanavien tuloksia mitataan verkkosivuston analytiikkaratkaisun avulla.

Mainonnan asiakkaitamme

Mainonnan asiakkaitamme ovat esimerkiksi R-kioski, Lammi, Lomarengas ja Lastenklinikan Kummit.

Ota yhteyttä

Haluatko keskustella mainontanne suunnittelusta ja toteuttamisesta? Ota yhteyttä ja sovitaan tapaaminen.

Jirka Sauros
Creative Director

Palvelumme