Olemme kokenut ja kokonaisvaltaisesti palveleva markkinointitoimisto. Helsinki on kotimme, mutta toimimme ketterästi siellä missä asiakkaammekin: Suomessa ja maailmalla. Olemme Suomen ensimmäinen markkinointitoimisto, joka on keskittynyt palvelemaan erityisesti palvelualan yrityksiä.
Näemme, että menestyvät palveluyritykset ovat suomalaisen hyvinvoinnin kivijalka. Olemme markkinointitoimisto, joka auttaa näitä yrityksiä kasvamaan markkinoinnin keinoja ja tuloskeskeistä ajattelumalliamme hyödyntäen.
Toimintamme keskiössä on aina ROI:
- Miten budjetti tehokkaimmin käytetään, millaiset mittarit asetetaan, miten seurataan ja raportoidaan?
- Mitkä tuotanto- ja mediaratkaisut toimivat kohderyhmälle kustannustehokkaimmin?
Mietimme aina markkinointiviestin vastaanottajan etua:
- Miten kerromme palvelun hyödystä kirkkaalla viestikärjellä ja juuri oikealle kohderyhmälle?
- Miten varmistamme palvelun selkeän ja tehokkaan ostopolun?
Markkinointitoimisto, jonka vahvuutena kompakti mutta tehokas organisaatio
Työmme on luonteeltaan luovaa, mutta uskomme tarkkaan projektinhallintaan kaikissa projekteissamme, kuten luovassa suunnittelussa, brändin kehittämisessä, verkkopalveluiden suunnittelussa ja digimarkkinoinnissa.
Ketteryytemme perustuukin vahvaan projektiosaamiseen ja organisaation matalaan hierarkiaan. Kun koko tiimi osallistuu tasavertaisesti asiakasprojektin kehittämiseen, varmistamme sitoutumisen sekä asiakaspalveluun että projektijohtajan asettamiin aikatauluihin.
Osaava projektijohto on tärkein linkki asiakkaamme, asiantuntijoidemme ja kumppaneidemme välillä.
Kaikki markkinointitoimiston palvelut
Tunnemme asiakaskuntamme arjen haasteet ja palveluiden markkinoinnin erikoispiirteet läpikotaisin.
Yrityksesi tarvitsee ehkä strategista ja luovaa näkemystä, taktisia aktivointeja, digimedioiden asiantuntevaa haltuunottoa tai vain jotain näistä. Palveluvalikoimamme kattaa kaiken tarvittavan tavoitteelliseen ja mitattavaan markkinointiin.
Markkinoinnin strateginen suunnittelu tehdään liiketoiminnan strategian pohjalta ja se muodostaa perustan yrityksen markkinoinnin tekemiselle. Kun markkinoinnin strategia on kirkas, se ohjaa tehokkaasti kaikkea markkinoinnin tekemistä ja tuottaa haluttuja tuloksia.
Markkinointiviestinnän konseptilla tarkoitetaan kattotason ideaa, punaista lankaa ja suurta ajatusta, joka viestii mielenkiintoisella tavalla yrityksen, palvelun tai tuotteen vahvuuksia. Konsepti ohjaa markkinointiviestinnän tekemistä kaikissa medioissa.
Suunnittelemme ja toteutamme mainonnan ratkaisut kaikkiin eri kanaviin. Tarvittaessa autamme myös mediasuunnittelussa ja mainonnan budjetoinnissa. Hakusanamainonnan ja verkkomainonnan toteutamme itse Googlen, Facebookin ja muiden palveluntarjoajien työkaluilla.
Yrityksen visuaalinen ilme muodostuu muun muassa logosta, typografiasta (fontit), värimaailmasta ja kuvituksesta. Huolellinen suunnittelu varmistaa sen, että ilme on erottuva ja toistuu luontevasti eri käyttötarkoituksissa.
Verkkosivu on tyypillisesti yrityksen tärkein yksittäinen markkinoinnin ja myynnin työkalu. Laadukas verkkosivu löytyy hyvin hakukoneista, viestii haluttuja mielikuvia ja tuottaa lisää myyntiä.
Suomessa tehdään joka päivä yli 30 miljoonaa Google-hakua. Hakusanamainonnalla tavoitetaan kustannustehokkaasti ne ihmiset, jotka etsivät tiettyä tuotetta tai palvelua. Tarjoamme hakusanamainonnan palvelut kattavasti ja laadukkaasti.
Verkkomainonta pitää sisällään kaiken maksetun mainonnan, joka tapahtuu verkossa. Kanavia ja mainosmuotoja on valtavasti, joten tärkeintä on löytää yritykselle toimivimmat ratkaisut.
Hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization) tarkoittaa kaikkia niitä toimenpiteitä, joilla parannetaan verkkosivun tai muun verkkopalvelun sisällön löytymistä hakukoneilla.
Markkinointitoimisto ja tuloksiin perustuva laskutus
Teemme kasvua markkinoinnin keinoin ja työmme tulokset mitataan euroina. Koska osaamme asiamme, ovat tulospohjaiset laskutusmallit meille toimiva vaihtoehto. Tarkoituksena on riskiä jakamalla parantaa palvelualan yrityksien mahdollisuuksia investoida markkinoinnin määrään ja laatuun.
Lue aiheesta enemmän: Lip-Lap Laiturit ja tulospohjainen laskutus »
Vahvuutenamme on monipuolinen toimialaosaaminen
Teemme palveluiden markkinoinnissa yhteistyötä useiden eri toimialojen yrityksien kanssa.
Erityisen paljon meillä on kokemusta seuraavista toimialoista:
Matalat korot ja vahva talouskasvu ovat vauhdittaneet asumisen ja rakentamista palveluiden kysyntää jo useamman vuoden ajan. Kun vahvin kasvu on hiipumassa, korostuu markkinoinnin määrän ja laadun merkitys entisestään.
Matkailun, majoituksen ja ravintola-alan palveluissa asiakkaan saatavilla on eri kanavista runsaasti tietoa ja esimerkiksi suosittelun merkitys on erityisen suuri. Kun myyntikanava usein on verkkopalvelu, korostuu digitaalisen palvelumuotoilun merkitys myynnin kasvattamisessa.
Ihmiset tavoittelevat jatkuvasti parempaa terveyttä ja hyvinvointia. Tämä synnyttää uusia kulutustarpeita, joihin palveluntarjoajien kannattaa markkinoinnilla vastata. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluihin ollaan myös valmiita panostamaan rahallisesti.
Rahoituksen, vakuutuksen ja eläkkeiden palvelut ovat monimutkaisia ja siksi hankalia ostaa. Päätöksenteko perustuu voimakkaasti tunteisiin, koska asiakas ei koskaan täydellisesti ymmärrä palvelua. Kun informaation määrä on suuri, korostuu asiantuntemuksen ja kiteyttämisen osaaminen. Myyminen on mitä suurimmassa määrin palvelua.
B2B-myynnissä valta on siirtynyt myyjältä ostajalle, kun palveluihin ja potentiaalisiin kumppaneihin liittyvä tiedonhaku tehdään itsenäisesti verkossa. Markkinoinnin määrän ja laadun merkitys siis kasvaa, koska potentiaalinen asiakas täytyy pystyä vakuuttamaan jo ennen henkilökohtaista tapaamista.
Vähittäiskaupassa kilpailu kovenee jatkuvasti, kun kansainväliset toimijat rynnivät Suomen markkinoille. Verkkokauppa on samanaikaisesti suuri mahdollisuus ja haaste. Kilpailua ei voi voittaa ilman vahvoja panostuksia markkinoinnin määrään ja laatuun.
Kiinnostuitko palveluistamme? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää!