Matkailun, majoituksen ja ravintola-alan palveluissa asiakkaan saatavilla on eri kanavista runsaasti tietoa ja esimerkiksi suosittelun merkitys on erityisen suuri. Kun myyntikanava usein on verkkopalvelu, korostuu digitaalisen palvelumuotoilun merkitys myynnin kasvattamisessa. Toisaalta ostopäätökset tehdään tunteella ja markkinointi ei siksi voi perustua vain tiedon jakamiseen.

Matkailumarkkinointi -toimialasivun kuvituskuva, jossa mies kameran kanssa.

Keskitymme matkailun, majoituksen ja ravintola-alan asiakkaidemme kanssa vahvojen brändien rakentamiseen sekä tehokkaaseen taktiseen tekemiseen verkossa ja muissa tarkasti mitattavissa kanavissa. Toimiva markkinointi on yhdistelmä järkeä ja tunnetta.

  • Miten jaetaan investoinnit digitaalisten kanavien ja muiden kanavien välillä?
  • Millaisin keinoin vaikutamme asiakkaisiin muissa kuin yrityksen omassa verkkopalvelussa?
  • Miten asiakkaat saadaan suosittelemaan palveluitamme ja miten suositteluja hyödynnetään?

Mökkien ja huviloiden vuokraamisen markkinajohtaja Lomarengas on ollut asiakkaamme jo 8 vuoden ajan. Muita matkailun, majoituksen ja ravintola-alan asiakkaitamme ovat olleet esimerkiksi Finnmatkat, Matkavekka, Kämp Group ja RAX Buffet.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää tai keskustella yhteistyöstä matkailun, majoituksen tai ravintola-alan markkinoinnin tekemisessä? Ota yhteyttä ja sovitaan tapaamisesta.

Panu Laaksonen
CEO
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi