B2B

B2B

B2B-myynnissä valta on siirtynyt myyjältä ostajalle, kun palveluihin ja potentiaalisiin kumppaneihin liittyvä tiedonhaku tehdään itsenäisesti verkossa. Markkinoinnin määrän ja laadun merkitys siis kasvaa, koska potentiaalinen asiakas täytyy pystyä vakuuttamaan jo ennen henkilökohtaista tapaamista.

Uskomme markkinoinnin voimaan myös B2B-markkinoilla toimivien yrityksien liiketoiminnan kasvattamisessa. Tunnemme B2B-ostamisen prosessin ja B2B-markkinoinnin ominaispiirteet.

Mielestämme esimerkiksi laadukkaan sisällön tuottaminen, markkinoinnin automaatio ja mainonnan älykäs kohdentaminen ovat keskeisiä työkaluja myös yritysmarkkinoinnissa.

  • Miten B2B-ostaminen on muuttunut ja millä keinoin B2B-asiakkaisiin vaikutetaan tehokkaimmin eri kanavissa?
  • Millaisilla sisällöillä tehokkaimmin rakennetaan haluttuja mielikuvia ja miten sisältöjä tuotetaan ja levitetään?
  • Kuinka optimoidaan panostukset verkkomarkkinoinnin ja muiden medioiden välillä?
  • Millä keinoilla saadaan markkinointi ja myynti pelaamaan tuloksellisesti yhteen?

Työskentelemme esimerkiksi ISS Directin, Spektri Business Parkin, Selekta henkilöstöpalvelut Oy:n ja Laatutakuun kanssa. Monet asiakkaistamme tarjoavat palveluitaan sekä yrityksille että kuluttajille.

B2B-markkinoinnin asiakkaitamme

Etera-logo Suomen yrittäjät Mediradix-logo Mandatum-logo Kärkimedia logo Ensto logoAinacom-logoSelekta_logospektri_logo

B2B-markkinoinnin kasvucasejamme

Kuinka Suomen ensimmäisen Business Parkin vuokrausaste nousi 20 prosenttiyksikköä? »

Näin kasvatimme Autonkuljetus Sjöbergin liikevaihtoa lähes 90% »

ISS Direct haastaa Suomen siivousalan yritykset »

Aiheeseen liittyviä artikkeleitamme

B2B-markkinoinnissa Suomi tarvitsee enemmän ja parempaa »

Kasvuhaluttomat yritykset ja miksi sinun pitäisi olla huolissaan niistä »

Kun Kusti ei polje »

Jymypaukku! Markkinointi kasvattaa liikevaihtoa ja tulosta »

Tiedote: uusi suomalainen lentoyhtiö Go! Aviation yhteistyöhön Ida Framin kanssa »

Markkinointi ei ole höpötystä (Kauppalehti debatti) »

Ennakkoluulot romukoppaan. Sosiaalinen media toimii etenkin B2B-myynnin ja markkinoinnin työkaluna! (PowerPoint-presentaatio) »

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää tai keskustella yhteistyöstä B2B-markkinoinnin tekemisessä? Ota yhteyttä ja sovitaan tapaamisesta.

Panu Laaksonen
CEO
040 517 79 31
panu.laaksonen@idafram.fi

Folksam Lip-Lap Laatutakuu ISS Direct Novo Nordisk Lomarengas E. Ahlström Lammi Spektri