Asumiseen ja rakentamisen alalla on eletty viimeiset vuodet isojen ja nopeiden muutosten aikaa. Se on korostanut markkinoinnin määrän ja laadun lisäksi ketterien luovien ratkaisujen merkitystä.

Ratkomme yhdessä asumisen ja rakentamisen aloilla toimivien asiakkaidemme kanssa markkinoinnin haasteita. Kasvua mielestämme tehdään investoimalla asiakasymmärryksen kasvattamiseen, panostamalla laadukkaisiin luoviin ratkaisuihin ja yhdistämällä älykkäästi eri medioiden parhaat puolet toimivaksi kokonaisuudeksi.

  • Koska on aika vähentää markkinoinnin panostuksia tai investoida lisää?
  • Missä kanavissa asumisen ja rakentamisen palveluiden markkinoinnissa kuluttajaa kannattaa lähestyä?
  • Miten hyödynnetään hakukonemarkkinoinnin ja verkkomainonnan älykkään kohdentamisen keinot?
  • Millaisilla luovilla ratkaisuilla kuluttaja vakuutetaan tehokkaimmin?

Työskentelemme esimerkiksi Pohjoismaiden suurimman kiinteistöalan konsernin Retta Groupin isännöinnin, asuntovuokrauksen ja kiinteistönvälityksen liiketoimintojen kumppanina. Rakentamisen puolella tärkeimpiä asiakkaitamme on Lammi (Kivitalo, Harkko, Tassu ja Piha), jonka kokonaisvaltaisena markkinoinnin kumppanina olemme toimineet jo vuodesta 2017.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää tai keskustella yhteistyöstä asumisen ja rakentamisen markkinoinnin tekemisessä? Ota yhteyttä ja sovitaan tapaamisesta.

Panu Laaksonen
CEO
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi