Matalat korot ja vahva talouskasvu ovat vauhdittaneet asumisen ja rakentamista palveluiden kysyntää jo useamman vuoden ajan. Kun vahvin kasvu on hiipumassa, korostuu markkinoinnin määrän ja laadun merkitys entisestään.

Ratkomme yhdessä asumisen ja rakentamisen aloilla toimivien asiakkaidemme kanssa markkinoinnin uusia haasteita. Kasvua mielestämme tehdään investoimalla asiakasymmärryksen kasvattamiseen, panostamalla laadukkaisiin luoviin ratkaisuihin ja yhdistämällä älykkäästi eri medioiden parhaat puolet toimivaksi kokonaisuudeksi.

  • Pitäisikö talouskasvun vetämän nousun hiipuessa vähentää markkinoinnin panostuksia vai investoida lisää?
  • Missä kanavissa asumisen ja rakentamisen palveluiden markkinoinnissa kuluttajaa kannattaa lähestyä?
  • Miten hyödynnetään hakukonemarkkinoinnin ja verkkomainonnan älykkään kohdentamisen keinot?
  • Millaisilla luovilla ratkaisuilla kuluttaja vakuutetaan tehokkaimmin?

Olemme asumisen ja rakentamisen aloilla työskennelleet esimerkiksi HonkarakenteenSuomen asumisoikeusyhteisöt ry:nEnston ja Eteran (Nyk. Ilmarinen) kanssa. Tärkeimpiä asiakkaitamme on Lammi (Kivitalo, Harkko, Perustus ja Piha), jonka markkinoinnin kumppanina toimimme neljättä vuotta.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää tai keskustella yhteistyöstä asumisen ja rakentamisen markkinoinnin tekemisessä? Ota yhteyttä ja sovitaan tapaamisesta.

Panu Laaksonen
CEO
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi