Suomen johtavan päättäjämedian viestiä kirkastamassa

Alma Talent on Suomessa ainutlaatuinen päättäjäkohderyhmän tavoittava mediaperhe, joka julkaisee muun muassa Kauppalehteä ja Talouselämää. Ida terävöitti Alma Talentin mediamyynnin ydinviestit ja loi myynnille materiaalit niiden kommunikoimiseen.

Myynnille kasvun työkaluja

Kun viestit ja materiaalit ovat kunnossa, on myynnillä työkalut liiketoiminnan kasvun tekemiseen. Tämä tavoite edellä käynnistimme yhteistyön Alma Mediaan kuuluvan Alma Talentin kanssa.

Lopullisen näkemyksemme tiivistimme uuteen näyttävää myynnin presentaatioon ja ohjevihkoseen.

Vahvuuksien tunnistaminen

Prosessin aikana pengoimme huolellisesti Alma Talentin toimintatavan ja tarjooman, tutustuimme myynnin ja oston prosesseihin, järkeilimme ja järjestimme viestejä.

Erityisenä vahvuutena tunnistimme Alma Talentin kovan toimialaosaamisen. Alma Talent pystyy räätälöimään vaikuttavia mediaratkaisuja esimerkiksi finanssialan, IT:n, työterveyden tai kiinteistöalan päättäjille. Suomen johtavissa päättäjämedioissa mainostava ei tarvitse 2 miljoonaa kontaktia, vaan esimerkiksi 60 000 täydellisesti kohderyhmäänsä kuuluvaa silmäparia.

Kiteytimme Alma Talentin kantavan viestin: Me tunnemme ja tavoitamme Suomen päättäjät sekä tarjoamme heille ammatillisesti kiinnostavimman mediaympäristön.

Alma Talent on osa monikanavaista mediayhtiötä Alma Mediaa. Alma Talent on Suomen johtavien talous- ja ammattilaismedioiden, kuten Kauppalehden, Talouselämän sekä Tekniikka & Talouden julkaisija. Mediaperheen lisäksi Alma Talent tarjoaa palveluita ja tuotteita liiketoiminnan ja osaamisen kehittämiseen.