Rahoitus, vakuutus ja eläke

Rahoitus, vakuutus ja eläke

Rahoituksen, vakuutuksen ja eläkkeiden palvelut ovat monimutkaisia ja siksi hankalia ostaa. Päätöksenteko perustuu voimakkaasti tunteisiin, koska asiakas ei koskaan täydellisesti ymmärrä palvelua. Kun informaation määrä on suuri, korostuu asiantuntemuksen ja kiteyttämisen osaaminen. Myyminen on mitä suurimmassa määrin palvelua.

Kasvua rahoituksen, vakuutuksen ja eläkkeiden palveluissa tehdään investoimalla markkinoinnin määrään ja laatuun. Kun asiakkaiden toiveita ja tarpeita ymmärretään syvällisesti, voidaan tehokkaasti vaikuttaa asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Tunnemme myös näiden toimialojen markkinoinnin juridiset erityispiirteet.

  • Painotetaanko markkinoinnin investointeja lyhyen vai pidemmän aikavälin tuloksien saavuttamiseen
  • Miten kasvatetaan tunnettuutta ja rakennetaan haluttuja mielikuvia?
  • Millaisilla sisällöillä palvellaan asiakasta ennen ostopäätöstä ja sen jälkeen?
  • Mitä rahoituksen, vakuutuksen ja eläkkeiden palveluiden markkinoinnissa saa ja ei saa tehdä?

Työskentelen yhdessä Folksam Vahinkovakuutuksen kanssa, joka on Ruotsin suurin vakuutusyhtiö ja Suomessa ketterä haastaja. Muita rahoitus-, vakuutus- ja eläkealan asiakkaitani ovat olleet esimerkiksi Credit24 ja Mandatum Life ja  Ilmarinen.

Kasvucase: Folksam

Nuoret vakuuttivat kotejaan yli odotusten – myynnin kasvu 135% »

Aiheeseen liittyviä artikkeleitamme

4P-malli kertoo tarvitaanko vakuutusyhtiöitä ja pankkeja. »

Tiedote: Ida Fram Group mukana vaatteiden kauppapaikka Zadaan rahoituksessa »

Toimistot ja toimialaosaaminen – onko sitä ja miksi ei? »

Nyt maksimoidaan markkinointia – unohda optimointi edes hetkeksi »

Rahoitus-, eläke ja vakuutusalan asiakkaitamme

Credit24-logo Mandatum-logo

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää tai keskustella yhteistyöstä rahoitus-, eläke tai vakuutusalan markkinoinnin tekemisessä? Ota yhteyttä ja sovitaan tapaamisesta.

Panu Laaksonen
CEO
040 517 79 31
panu.laaksonen@idafram.fi