Parempaa näkyvyyttä hyväntekeväisyysjärjestölle
Ryhdyimme yhdessä sisaryrityksemme Into-Digitalin kanssa Lastenklinikoiden Kummit Ry:n markkinointiviestinnän kumppaneiksi. Yhteistyömme tavoitteena on kehittää Kummien strategista markkinointia sekä näkyvyyttä ja toimintaa verkossa pienten potilaiden hyväksi.
Pitkäjänteisen yhteistyön alussa
Joukossa on voimaa, sanotaan. Näin mekin Idassa ja Intossa ajattelemme: ryhdyimme tavoittelemaan laajalla osaamisellamme merkittävää tuloksellisuutta ja parhaita keinoja lastensairaaloiden potilaiden tilanteensa parantamiseksi.
Kahden kumppanin mallilla tarjoamme Kummien käyttöön kattavan markkinoinnin, viestinnän ja verkkopalvelujen osaamisen paletin.
Teemme hyvää niillä keinoilla, jotka parhaiten osaamme.
Ida Framin ja Into-Digitalin yhteispelillä saamme kokonaisvaltaisesti tukea markkinointimme ja verkkonäkyvyytemme kehittämiseen. Tavoitteenamme on kehittää esimerkiksi Kummien jatkuvaa digitaalista presenssiä myös erilaisten kampanjoiden ulkopuolella. Yhteistyö on käynnistynyt hyvissä merkeissä, ja molemmat kumppanimme ovat vahvasti sitoutuneet tuloksen tekemiseen.
Matti Valli, Kummien viestintä- ja markkinointipäällikkö
Uutta näkemystä markkinointiin
Hyvällä asialla kun ollaan, päätimme ensitöiksemme päivittää Kummien logon sekä graafisen ohjeiston pro bono -työnä. Sen rinnalla toteutamme Kummeille hakukonemarkkinointia ja verkkomainontaa.
Tarkoituksenamme on kasvattaa voimakkaasti Kummeille tehtävien lahjoituksien määrää hyvin kohdistetuilla markkinoinnin toimenpiteillä.
Tehokkaampia polkuja lahjoittamiseen
Into-Digital rakensi jo vuonna 2019 Kummeille pro bono -työnä toteutetun #kummitila-verkkopalvelun. Inton johdolla teimme sen jälkeen myös kummit.fi-verkkopalvelun uudistuksen, jonka avulla tahdomme sujuvoittaa lahjoittamista ja luoda uusia digimarkkinoinnin mahdollisuuksia järjestön hyväksi.
Yhdessä aiomme olla pitkäjänteisesti mukaan tukemassa Kummien tekemää tärkeää työtä.
Lahjoittamisessa pätevät samat lainalaisuudet kuin verkkokaupankäynnissä yleensä: oikeiden ihmisten ohjaaminen verkkopalveluun, johon on rakennettu mahdollisimman vaivaton ostopolku. Tästä verkkopalvelusta tuli upea!
Aapo Mäki, Inton toimitusjohtaja
Lastenklinikoiden Kummit Ry on vuonna 1993 perustettu hyväntekeväisyysjärjestö, joka tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Koko toimiaikanaan Kummit on tehnyt lahjoituksia n. 38 miljoonan euron edestä.