Toimimme Norron Oy:n ja Kalatassun markkinoinnin kumppanina. Kalatassu oli finalistina mukana S-ryhmän ideoimassa Suomalainen menestysresepti -kilpailussa, jossa etsitään kotimaisia ruoan uusia menestystuotteita.
Kalatassun tarina on kokin, kalamiehen ja isän tarina. Norron Oy:n perustaja Roy Norro on intohimoinen kalamies ja kotivesien kalojen puolestapuhuja.
Neljän lapsen isänä Roy tarvitsee maistuvaa ja terveellistä ruokaa helposti. Tähän tarpeeseen Roy kehitti Kalatassun, kypsän kalapihvin suomalaisesta kirjolohesta ja villikaloista.
Ida ja Roy kalareissussa
Vuoden 2023 Suomalainen menestysresepti -kilpailu on nyt päättynyt. Kaikki finaaliin päässeet tuotteet raivasivat tiensä myös S-ryhmän myymälöiden hyllyille.
Olemme olleet Royn ja Kalatassun reissussa mukana tuoteidean alusta asti. Yhdessä Royn kanssa:
- suunnittelimme Norron Oy:n ja Kalatassun logot
- kirjoitimme Kalatassun sloganin ja tuotetarinan
- vastasimme tuotepakkauksien suunnittelusta
- teimme Kalatassun markkinointisuunnitelman
- toteutimme Kalatassun verkkosivuston.
Seuraavaksi yhteinen matkamme jatkuu mainonnan suunnittelun, myymälämateriaalien ja digitaalisen markkinoinnin muodossa.
Uusia tassuja tulossa
Lanseerauksessa Kalatassusta on kaupoissa kaksi makuversiota:
- Sopivasti sitruksinen Lime & sitruuna
- Mukavasti mausteinen Curry & appelsiini
Kalatassujen myynti on alkanut yli 900:ssä S-ryhmän myymälässä vauhdikkaasti ja tuotteiden valmistuksesta vastaavan Hätälän kalakeittiö käy kuumana. Kauppojen hyllyjä täytetään sitä mukaa kun kalaa nousee ja tuotteita valmistuu.
Uusien tuotteiden kehittäminen on sekin jo hyvässä vauhdissa. Tuoteperhe kasvaa, jos Kalatassu jatkossakin löytää tiensä suomalaisiin ruokapöytiin.
Päivittäistavarakaupan tuotteet ovat salarakkaamme
Keskitymme Ida Framissa palvelualan yrityksien markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen, mutta päivittäistavarakaupan tuotteet ovat salarakkaamme ❤️. Kalatassun lisäksi päivittäistavarakaupan asiakkaisiimme kuuluu esimerkiksi Myllyn Paras.
Norron Oy on perustettu kehittämään mielenkiintoisia tuotteita kaupan hyllylle ja kuluttajien tarpeisiin – erityisesti suomalaisista kaloista. Norron Oy:n perustaja ja tuoteinnovaattori on Roy Norro, intohimoinen kalamies ja kotivesien kalojen puolestapuhuja.