Monikanavaisuutta ja houkuttelevia sisältöjä

Jalotofu on kotimainen, luonnollisen kasviproteiinin pioneeri. Yhteistyö Jalotofun ja Ida Fram Groupin kanssa alkoi kesällä 2022. Verkkosivustouudistuksen jälkeen yhteistyön keskiössä on ollut jatkuva ja joustava digimarkkinoinnin kuukausittainen tekeminen. Yhteistyötä vetää sisaryrityksemme GidiUpin toimitusjohtaja Simo Räsänen.

  • Hakusanamainontaa, discovery-mainontaa, Facebook- ja Instagram-mainontaa
  • Jatkuvaa näkyvyyttä monipuolisilla kohdennusvaihtoehdoilla ja vaihtelevilla tavoitteilla
  • Markkinoinnin tehon mittausta  ja optimointia

Vaihtuvat sisällöt pitävät kiinnostuksen korkealla

Jalotofun mainonnan keskiössä ovat herkulliset reseptisisällöt. Resepteille on valittu mainosmuodot, joissa Jalotofun toteuttamat, houkuttelevat kuvitukset pääsevät loistamaan.

Kiinnostusta ylläpidetään vaihtuvien sisältöjen avulla. Jalotofun klassikkoreseptien lisäksi mainonnassa hyödynnetään sesonkeja, ja reseptisisältöjä höystetään myös muilla vaihtuvilla sisällöillä, kuten uutuustuotteilla. Tämä takaa, etteivät sisällöt kulu puhki ja yleisö pysyy kiinnostuneena.

Tärkeää yhteistyössä on, että kummallakin osapuolella on selkeä kuva mainonnan tilanteesta. Tätä vahvistavat kuukausittaiset, yhteiset raportointipalaverit.

Saamme vahvaa näkemystä mediasuunnitteluun ja kohderyhmiin, sekä jatkuvaa sparrausta mainonnan tehokkuudesta. Tämä mahdollistaa sen, että me pystymme keskittymään siihen, missä olemme parhaita: laadukkaiden tuotteiden kehittämiseen ja houkuttelevan sisällön tuottamiseen.

Sten-Göran Enbom, Jalotofun marketing manager & product designer

Jalofoods on vuonna 1989 perustettu suomalainen yritys. Yritys valmistaa tofua omalla tehtaallaan Tammisaaressa, jossa työskentelee noin 30 henkilöä. Toiminnan visiona on lisätä merkittävästi kasvipohjaisten tuotteiden osuutta kuluttajien ruokalautasella tarjoten samalla herkullisia ja monipuolisia makuelämyksiä.

Töitämme