B2B-myynnissä valta on siirtynyt myyjältä ostajalle, kun palveluihin ja potentiaalisiin kumppaneihin liittyvä tiedonhaku tehdään itsenäisesti verkossa. Markkinoinnin määrän ja laadun merkitys siis kasvaa, koska potentiaalinen asiakas täytyy pystyä vakuuttamaan jo ennen henkilökohtaista tapaamista.

Uskomme markkinoinnin voimaan myös B2B-markkinoilla toimivien yrityksien liiketoiminnan kasvattamisessa. Tunnemme B2B-ostamisen prosessin ja B2B-markkinoinnin ominaispiirteet.

Mielestämme esimerkiksi laadukkaan sisällön tuottaminen, markkinoinnin automaatio ja mainonnan älykäs kohdentaminen ovat keskeisiä työkaluja myös yritysmarkkinoinnissa.

  • Miten B2B-ostaminen on muuttunut ja millä keinoin B2B-asiakkaisiin vaikutetaan tehokkaimmin eri kanavissa?
  • Millaisilla sisällöillä tehokkaimmin rakennetaan haluttuja mielikuvia ja miten sisältöjä tuotetaan ja levitetään?
  • Kuinka optimoidaan panostukset verkkomarkkinoinnin ja muiden medioiden välillä?
  • Millä keinoilla saadaan markkinointi ja myynti pelaamaan tuloksellisesti yhteen?

Olemme työskennelleet esimerkiksi ISS Directin, Spektri Business Parkin, Laatutakuun ja TietoAkselin kanssa. Monet asiakkaistamme tarjoavat palveluitaan sekä yrityksille että kuluttajille.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää tai keskustella yhteistyöstä B2B-markkinoinnin tekemisessä? Ota yhteyttä ja sovitaan tapaamisesta.

Panu Laaksonen
CEO
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi