

Vähittäiskaupan kilpailu kovenee, eikä sitä voiteta ilman panostuksia markkinoinnin määrään ja laatuun. Pidetään pyörät pyörimässä! Retail-tiimimme tarjoaa sinulle nyt kokeilukampanjan suunnittelun 30 % alennuksella.
Tunnemme nämä vähittäiskaupan markkinoinnin ominaispiirteet ja haasteet läpikotaisin erityisesti pienissä ja keskikokoisissa yrityksissä: kohderyhmät, markkinoinnin kanavat ja ostamisen prosessit.

Osaamisemme kasvattaa brändejä ja myyntiä
Asiakkaasi tekevät päätöksiä verkossa – me varmistamme, että he löytävät sinut. Kohdennettu mainonta, hakukoneoptimointi ja somesisällöt kasvattavat liikennettä ja ohjaavat myymälään. Tuloksia mitataan ja tehostetaan jatkuvalla analytiikalla ja optimoinnilla: oikea viesti, oikeassa kanavassa, oikeaan aikaan.
Myymälän myyntipisteet ovat ratkaisevassa roolissa asiakaskokemuksessa. Ne lisäävät ostohalukkuutta ja vahvistavat brändin läsnäoloa myymälässä. Meiltä saat näyttävät ja kaupalliset POS-materiaalit – hyllypuhujat, esillepanot, diginäytöt ja muut myymäläratkaisut, jotka muuttavat kiinnostuksen ostoksi.
Sovi tapaaminen, niin kerron sinulle tarjouskampanjastamme yhdessä johtavan digimarkkinoinnin asiantuntijamme Simo Räsäsen kanssa. Soita tai laita minulle viestiä alta.
– Jirka
Sisällöt, media ja verkkopalvelut tarvittaessa yhtenä tiiminä
Olemme osa Ida Fram Groupia, jonka ansioista voimme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaista osaamista tarpeen mukaan eri yrityksinä, mutta yhtenä tiiminä.
GidiUp ja Into-Digital ovat sisaryhtiöitämme, jotka tarjoavat digitaalisen markkinoinnin ja verkkopalveluiden parasta asiantuntemusta Suomessa.
Asiakkaitamme
Olemme asiantunteva ja mutkaton kumppani lukuisille kotimaisille yrityksille, joille suunnittelemme ja toteutamme niin ilmeitä, konsepteja kuin mainontaakin – aina kohderyhmä- ja liiketoimintalähtöisesti.

Tutustu töihimme
Olemme asiakkaillemme todellisia markkinoinnin strategisen, luovan ja tuotannollisen työn moniosaajia. Tutustu vähittäiskaupan asiakastarinoihimme.

Myllyn Paras haastaaperinteiden hallintaan tässä ajassa. Olemme suunnitelleet brändille pakkauksia, myymälä- ja markkinointikonsepteja sekä digimainontaa.

Norron Oy:n innovaatio Kalawursti sijoittui kolmanneksi Suomalainen menestysresepti -ohjelman viidennellä kaudella. Toimimme suunnittelutukena ohjelman taustalla.

Jalotofu on kotimainen, luonnollisen kasviproteiinin pioneeri. Yhteistyömme keskiössä on jatkuva ja joustava digimarkkinoinnin kuukausittainen tekeminen.

R-Kioski on myymäläketju, jossa asioivat lähes kaikki suomalaiset. Ida on toiminut ketjun kumppanina niin yritysilmeen kuin ruokatuotekonseptin kehittämisessä.
Ota yhteyttä
Sovi tapaaminen, niin kerron sinulle tarjouskampanjastamme yhdessä johtavan digimarkkinoinnin asiantuntijamme Simo Räsäsen kanssa. Soita tai laita minulle viestiä alta.















