
Vähittäiskaupassa kilpailu kovenee jatkuvasti. Samaan aikaan verkkokauppa on suuri mahdollisuus ja haaste. Kilpailua ei voi voittaa ilman vahvoja panostuksia markkinoinnin määrään ja laatuun.
Tunnemme nämä erityisesti pieniin ja keskikokoisiin yrityksiin kohdistuvat arjen haasteet ja markkinoinnin erikoispiirteet läpikotaisin. Toimimme asiakkaidemme kumppanina tarjoamalla kaikki kasvun tekemiseen tarvittavat markkinoinnin palvelut.
Tunnemme kohderyhmät, markkinoinnin kanavat, ostamisen prosessit ja vähittäiskaupan markkinoinnin ominaispiirteet.

Mitä vähittäiskaupan markkinoinnille kuuluu juuri nyt?
Kasvua ei vähittäiskaupassakaan tehdä säästämällä, vaan investoimalla asiakasymmärryksen kasvattamiseen, panostamalla laadukkaisiin luoviin ratkaisuihin ja yhdistämällä älykkäästi eri medioiden parhaat puolet toimivaksi kokonaisuudeksi.
- Jos kysyntä vähenee, pitäisikö säästää vai investoida markkinointiin lisää?
- Miten jaetaan panostukset omien medioiden, ostetun median ja ansaitun median välillä?
- Millaisilla keinoilla kansainvälisiä verkkokauppoja vastaan voidaan kilpailla?
- Miten rakennetaan laadukkaiden tuotteiden ja palveluiden yhdessä muodostamia kokonaisuuksia?
Löydetään yhdessä vastaukset ja toimivimmat ratkaisut oman liiketoimintasi mukaan. Soita ja sovi tapaaminen tai laita minulle viestiä alta.
– Jirka
Osaamisemme kasvattaa brändejä ja myyntiä
Asiakkaasi tekevät päätöksiä verkossa – me varmistamme, että he löytävät sinut. Kohdennettu mainonta, hakukoneoptimointi ja somesisällöt kasvattavat liikennettä ja ohjaavat myymälään. Tuloksia mitataan ja tehostetaan jatkuvalla analytiikalla ja optimoinnilla: oikea viesti, oikeassa kanavassa, oikeaan aikaan.
Myymälän myyntipisteet ovat ratkaisevassa roolissa asiakaskokemuksessa. Ne lisäävät ostohalukkuutta ja vahvistavat brändin läsnäoloa myymälässä. Meiltä saat näyttävät ja kaupalliset POS-materiaalit – hyllypuhujat, esillepanot, diginäytöt ja muut myymäläratkaisut, jotka muuttavat kiinnostuksen ostoksi.
Sisällöt, media ja verkkopalvelut tarvittaessa yhtenä tiiminä
Olemme osa Ida Fram Groupia, jonka ansioista voimme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaista osaamista tarpeen mukaan eri yrityksinä, mutta yhtenä tiiminä.
GidiUp ja Into-Digital ovat sisaryhtiöitämme, jotka tarjoavat digitaalisen markkinoinnin ja verkkopalveluiden parasta asiantuntemusta Suomessa.
Asiakkaitamme
Olemme asiantunteva ja mutkaton kumppani lukuisille kotimaisille yrityksille, joille suunnittelemme ja toteutamme niin ilmeitä, konsepteja kuin mainontaakin – aina kohderyhmä- ja liiketoimintalähtöisesti.

Tutustu töihimme
Olemme asiakkaillemme todellisia markkinoinnin strategisen, luovan ja tuotannollisen työn moniosaajia. Tutustu vähittäiskaupan asiakastarinoihimme.

Myllyn Paras haastaaperinteiden hallintaan tässä ajassa. Olemme suunnitelleet brändille pakkauksia, myymälä- ja markkinointikonsepteja sekä digimainontaa.

Norron Oy:n innovaatio Kalawursti sijoittui kolmanneksi Suomalainen menestysresepti -ohjelman viidennellä kaudella. Toimimme suunnittelutukena ohjelman taustalla.

Jalotofu on kotimainen, luonnollisen kasviproteiinin pioneeri. Yhteistyömme keskiössä on jatkuva ja joustava digimarkkinoinnin kuukausittainen tekeminen.

R-Kioski on myymäläketju, jossa asioivat lähes kaikki suomalaiset. Ida on toiminut ketjun kumppanina niin yritysilmeen kuin ruokatuotekonseptin kehittämisessä.
Ota yhteyttä
Haluatko tietää lisää tai keskustella yhteistyöstä vähittäiskaupan tuotteiden tai verkkokaupan markkinoinnin tekemisessä? Ota yhteyttä ja sovitaan tapaamisesta.















