Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen?KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 3 Markkinointi ei ole vain mainontaa. Yksi markkinoinnin kilpailukeinoista on tuotteen… lue artikkeli
Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän oluttaKIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 2 Guinnessin ennätysten kirja (Guinness World Records) tehtiin alun perin Guinness-olutbrändin… lue artikkeli
Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarinaKIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 1 Eugène Mercier oli spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijä, joka jo yli 130 vuotta… lue artikkeli
Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheetLaskeutumissivu on kuin ravintolan tai putiikin aula. Jos se on viihtyisä, houkutteleva ja selkeä, asiakkaat… lue artikkeli
Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?Tunnen itseni ajoittain vähän seniiliksi, kun käytän neljää peetä (4P) markkinoinnin suunnittelun ohjenuorana. Sitten totean… lue artikkeli