Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?Ansaittu media on yksi tehokkaimmista tavoista rakentaa B2B-yrityksen tunnettuutta, uskottavuutta ja asiantuntijabrändiä. Ansaittu medianäkyvyys perustuu ulkopuolisten… lue artikkeli
Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen LaaksosenKun asiakas on pettynyt yrityksen toimintaan, mutta vaivautuu olemaan yhteydessä yritykseen, on positiivisen iskun paikka.… lue artikkeli
Markkinoinnilla on markkinointiongelma – Aallon opiskelijat eivät halua opiskella markkinointiaAalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa markkinoinnin pääaineen kiintiöstä liki puolet jää täyttämättä ja odotukset markkinoinnin opiskelemisesta ovat kauniisti… lue artikkeli
Voiko Kirkon jäsenmäärän kääntää kasvuun ilmaisella pizzalla?Jeesuksella on ongelmia myynnissä. Kirkon jäsenmäärä laskee vuodesta toiseen ja toiminnan rahoitus sakkaa kirkollisverokertymän pienentyessä.… lue artikkeli
Kirkkonummen uusi brändi on esillä kunnantalon aulassaKirkkonummi kertoo uudistaneensa brändinsä. Uudessa logossa on K-kirjain ja valoa hohtava majakka, sloganina merellinen ”Aallonharjalla… lue artikkeli