Viestien kirkastusta ja mediamyynnin välineitä

Alma Talent on Suomessa ainutlaatuinen päättäjäkohderyhmän tavoittava mediaperhe, joka julkaisee muun muassa Kauppalehteä, Talouselämää ja Markkinointi&Mainontaa. Ida terävöitti Alma Talentin mediamyynnin ydinviestit ja loi myynnille materiaalit niiden kommunikoimiseen.

Alma Mediaan kuuluva Alma Talent valitsi markkinoinnin kumppanikseen Ida Framin. Ensisijaisena tavoitteena oli ydinviestien terävöittäminen ja myynnin materiaalien uudistaminen. Kun viestit ja materiaalit ovat kunnossa, on myynnillä työkalut liiketoiminnan kasvun tekemiseen.

Suomen johtava päättäjämedia

Pengoimme huolellisesti Alma Talentin toimintatavan ja tarjooman, tutustuimme myynnin ja oston prosesseihin, järkeilimme ja järjestimme viestejä. Näkemyksemme tiivistimme uuteen myynnin presentaatioon ja ohjevihkoseen.

Erityisenä vahvuutena tunnistimme Alma Talentin kovan toimialaosaamisen. Alma Talent pystyy räätälöimään vaikuttavia mediaratkaisuja esimerkiksi finanssialan, IT:n, työterveyden tai kiinteistöalan päättäjille. Suomen johtavissa päättäjämedioissa mainostava ei tarvitse 2 miljoonaa kontaktia, vaan esimerkiksi 60 000 täydellisesti kohderyhmäänsä kuuluvaa silmäparia.

Kiteytimme Alma Talentin kantavan viestin tämän ympärille:

Me tunnemme ja tavoitamme Suomen päättäjät sekä tarjoamme heille ammatillisesti kiinnostavimman mediaympäristön.

Jatkoa seuraa

Hedelmällinen yhteistyömme jatkuu seuraavaksi Alma Talent Tietopalveluiden tarinan kirkastamisella. Hyvä me, hyvä Alma Talent!

Kiinnostuitko?

Panu Laaksonen
CEO
panu.laaksonen@idafram.fi
+358 40 517 79 31

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa myös uutiskirjeemme ja saat kerran kuukaudessa sähköpostiisi tuoreimmat blogitekstimme ja case-esittelymme.

Tilaa uutiskirjeemme »