Tiedote: Suomen Yrittäjät valitsi Ida Framin eduskuntavaalikampanjaan

Suomen Yrittäjät valitsi eduskuntavaalikampanjan toteuttamisen kumppaniksi mainostoimisto Ida Framin. Kampanjan keskeinen tavoite on saada eduskuntaan yrittäjäosaajia ja sen myötä aikaansaada yrittäjämyönteisiä ja työllistämistä edistäviä päätöksiä.

–Pk-yritykset ovat luoneet viimeisen 10 vuoden aikana 100 000 uutta työpaikka ja voivat luoda saman määrän työpaikkoja myös lähitulevaisuudessa. Tarvitsemme päätöksiä, jotka antavat näille yrityksille edellytykset kasvaa, Suomen Yrittäjien varatoimitusjohtaja Anssi Kujala kertoo.

Suomen Yrittäjät painotti kumppanitoimiston kilpailutuksessa monialaista erityisosaamista sekä uskoa yrittäjyyden merkitykseen.

–Suomen Yrittäjät ry:n ja Ida Framin tavoitteet ovat samanlaisia. Me haluamme auttaa suomalaisia yrityksiä menestymään ja sitä kautta luoda hyvinvointia koko maahan. Olemme itsekin suomalainen kasvuyritys, joten Suomen Yrittäjien asia on aidosti lähellä sydäntämme, strategisesta suunnittelusta vastaava Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen kertoo.

Asiakkuudesta vastaavat AD ja luova johtaja Jirka Sauros, copywriter Kati Hartikainen, tuotanto-AD Jussi Salakka, projektipäällikkö Anna Kuisma ja toimitusjohtaja Panu Laaksonen.

Anssi Kujala, varatoimitusjohtaja, Suomen Yrittäjät ry
+358400 567 925
anssi.kujala@yrittajat.fi
www.yrittajat.fi