Tiedote: Pågen pisti pullat uuniin Ida Framin kanssa

Ida Fram ja Pågen

Oy Pågen Ab on valinnut Ida Framin uudeksi mainostoimistokseen. Pågen haki yhteistyössä 2nd Opinionin kanssa tehdyllä kilpailutuksella tuoretta näkökulmaa siihen, kuinka leipomoalan haastaja voi kasvattaa markkinaosuuttaan erityisesti ruokaleipäpuolella.

– Etsimme strategisen ajattelun hallitsevaa kumppania, joka kykenee kyseenalaistamaan vanhaa ja luomaan uutta. Ida Framin visiot ja innostunut asenne vakuuttivat meidät, kertoo Oy Pågen Ab:n toimitusjohtaja Riku Vilanti.

Yhteistyö on käynnistetty markkinointiviestinnän strategian uudelleen määrittelyllä. Seuraava vaihe on vuoden 2013 toimenpiteiden suunnittelu.

– Iloksemme Pågen painotti jo kilpailutusvaiheessa kuluttajien käyttäytymisen ymmärrystä ja markkinoinnin strategista osaamista. Lähdemme haastajatoimiston sykkeellä paaluttamaan Pågenin asemaa Suomen kolmantena merkittävänä leipomoalan toimijana, sanoo Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen.

Ida Framista kätensä taikinaan ovat iskeneet Panu Laaksosen lisäksi Jonna Kivipelto, Jirka Sauros, Kati Hartikainen ja Jenni Forsblom.

Lisätietoja:

Panu Laaksonen, toimitusjohtaja, Ida Fram Oy
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi
http://www.idafram.fi

Riku Vilanti, toimitusjohtaja, Oy Pågen Ab
+ 358 50 362 5344
riku.vilanti@pagen.fi
http://www.pagen.fi/

Vuonna 1878 perustettu Pågen on Ruotsin suurin leipomoalan yritys. Suomen tytäryhtiö Oy Pågen Ab on toiminut vuodesta 1969. Monipuolinen ruoka- ja kahvileipävalikoima sisältää lähes 30 tuotetta tummista ja vaaleista leivistä korppuihin, muffinseihin ja Suomen suosituimpiin korvapuusteihin, Gifflareihin.

Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto, joka yhdessä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n kanssa palvelee asiakkaitaan  30 työntekijän voimin. Ida Framin asiakkuuksiin lukeutuvat mm. Pågen, Silmäasema ja Unilever.