Tiedote: Masku yhteistyöhön Ida Framin kanssa

Katso kampanjan TV-spotit >>

Maskun Kalustetalo Oy on aloittanut markkinointiyhteistyön Ida Framin kanssa. 300 ihmistä Suomessa työllistävä Masku kehittää aktiivisesti konseptiaan ja mallistoaan. Viimeisen vuoden aikana on avattu yksitoista uuden konseptin mukaista myymälää ja lisää on luvassa.

Ida Framin ja Maskun yhteistyö on alkanut markkinointiviestinnän konseptin suunnittelulla ja TV-mainoskampanjalla. Markkinointiviestinnän konseptin tarkoituksena on viestiä uudistuneesta Maskusta.

– Maskun tavoitteena on yllättää asiakkaansa positiivisesti. Nyt tehdään kasvua uudistamalla toimintaa voimakkaasti ja investoimalla vaikuttavaan markkinointiviestintään. Masku yllättää mainonnassa, verkossa ja myymälässä, Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen lupaa.

Uudistumisen tavoitteena on asiakaskokemuksen ja myynnin kehittäminen.

– Maskun muutoksen viestinnässä tarvitaan parhaat mediat, kumppanit ja luovat ratkaisut. Haasteena on pystyä samaan aikaan puhuttelemaan meillä asioivia asiakkaita ja herättelemään viestinnällämme niitä, jotka eivät vielä asioi Maskussa. Tätä haastetta ratkomme nyt Ida Framin ja pitkäaikaisen taktisen mainostoimistokumppanimme Hextopin kanssa, Maskun markkinointijohtaja Ville Heinonen kertoo.

Maskun tiimiin Idassa kuuluvat AD ja luova johtaja Jirka Sauros, copywriter Kati Hartikainen, tuotanto-AD Jussi Salakka ja projektipäällikkö Riikka Antila.

Ville Heinonen, markkinointijohtaja, Maskun Kalustetalo Oy
ville.heinonen@masku.com

Maskun Kalustetalo Oy on toiminut huonekalualalla jo vuodesta 1983. Yhtiöllä on tällä hetkellä 42 myymälää ja verkkokauppa Suomessa sekä yksi myymälä Ruotsissa ja kaksi Virossa.

Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto, joka yhdessä sisaryrityksiensä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n ja viestintätoimisto Babler Oy:n kanssa palvelee asiakkaitaan 30 työntekijän voimin. Ida Framin asiakkuuksiin lukeutuvat mm. Pågen, Lomarengas ja Honkarakenne.