Tiedote: KSA Silmäkeskus yhteistyöhön Ida Framin kanssa

Ida Fram_KSA Silmäkeskus_20140812)

Laserkirurgiaan erikoistunut KSA Silmäkeskus on aloittanut yhteistyön mainostoimisto Ida Framin kanssa. Virossa, Ruotsissa ja Suomessa toimiva KSA tavoittelee aggressiivista kasvua kilpailluilla laserleikkausmarkkinoilla.

KSA on Virossa markkinajohtaja, jolla on käytössään maailman johtava laserteknologia ja osaaminen. Nyt tarkoituksena on saada myös suomalaiset luottamaan ulkomaiseen palveluntarjoajaan.

Kosketusvapaa Flow on uudenlainen lasertekniikka, jossa näkö korjataan ilman laserilla tehtävää leikkausviiltoa. Tarjoamme suomalaisille vaihtoehdon, joka takaa parhaat mahdolliset tulokset ja on hinnaltaan järkevä, KSA Silmäkeskuksen perustaja, silmäkirurgi Ants Haavel kertoo.

Ida Fram toimii KSA:n kumppanina tulospohjaisella yhteistyömallilla, jossa laskutus perustuu myytyjen lasertoimenpiteiden määrään.

– Meidän tehtävämme on kasvattaa KSA Silmäkeskuksen myyntiä Suomessa. Tuloksiin perustuva laskutusmalli on meille erittäin mielenkiintoinen haaste, Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen tiivistää.

Lisätietoja:

Panu Laaksonen, toimitusjohtaja, Ida Fram Oy
panu.laaksonen@idafram.fi
www.idafram.fi

Ants Haavel, silmäkirurgi ja perustaja, KSA Silmäkeskus
ants@ksa.ee
www.silmalaserleikkaus.fi

KSA Silmäkeskus on silmien laserleikkaukseen erikoistunut yritys, joka toimii Virossa, Suomessa ja Ruotsissa.  KSA on tehnyt yli 20 000 silmän lasertoimenpidettä ja vuodesta 2006 lähtien KSA Silmäkeskuksessa on käytetty ISO 9001 laadunohjausstandardia. www.silmalaserleikkaus.fi

Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto ja osa Viestintäkonserni Into ja Idaa. Ida palvelee asiakkaitaan yhdessä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n ja viestintätoimisto Babler Oy:n kanssa 30:n markkinoinnin tekijän voimin. Toimiston asiakkuuksiin lukeutuvat mm. Pågen, Lomarengas ja Honkarakenne.