Tiedote: Ida Framin perhe kasvoi kahdella

Muuttuvan maailman mainostoimisto Ida Fram vahvistui uudella suunnittelijaparilla. Suunnittelujohtajana aloittanut Jirka Sauros ja copywriter Kati Hartikainen siirtyivät tehtäviinsä OSG Mainonnasta. Sauroksesta tuli myös Ida Framin johtoryhmän jäsen. Kaksikon aiempia asiakkuuksia olivat mm. VMP, Jalostaja ja Tele Finland, jonka digitaalinen kampanja ”Päätön Jono” palkittiin 2010 Kultahuipulla.

Rekrytointien tavoitteena on entisestään parantaa Ida Framin luovan osaamisen tasoa. Samalla rekrytoinnit vahvistavat Idan ydinosaamista, joka on ihmisten muuttuneen mediankäytön ymmärrys ja sen strateginen hyödyntäminen.

– Alkuvuotemme on sujunut hienosti ja uusi suunnittelijapari tuo lisää potkua kasvuun. Tavoitteenamme on kasvaa tänä vuonna vähintään 40% ja nostaa yrityksen kannattavuus 20% tasolle myyntikatteesta. Vuoden ensimmäisen puolikkaan perusteella tavoitteet ovat ylittymässä, Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen iloitsee.

Panu Laaksonen, CEO, Ida Fram Oy

Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto. Yhdessä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n kanssa Ida palvelee asiakkaitaan 30 työntekijän voimin. Ida Framin asiakkuuksiin lukeutuvat mm. R-Kioski, Sokos ja Silmäasema.

Linkit:

m.idafram.fi

Kuva:

Sauros ja Hartikainen (Jpg, 4 megaa)