Tiedote: Ida Framille perheenlisäystä

Jonna Kivipelto

Muuttuvan maailman mainostoimisto Ida Fram on nimittänyt KTM Jonna Kivipellon Account Directoriksi. Hän on aiemmin toiminut vastaavissa tehtävissä Lontoossa Mindshare UK:ssa ja Unique Digital UK:ssa asiakkainaan mm. Hilton Hotels, Sony Europe, IBM, Nike ja Ford. Ida Framiin Kivipelto tuli Happi Mindsharesta, jossa hän toimi mm. nimikkeellä Head of Digital.

Jonna Kivipelto

Kivipelto on työskennellyt markkinoinnin ja digitaalisen median parissa vuodesta 2000. Hänen erityisosaamiseensa kuuluu tulospohjainen digitaalinen markkinointi ja kampanjoiden mittaaminen. Rekrytoinnin tavoitteena on vahvistaa Idan ydinosaamista, joka on ihmisten muuttuvan mediankäytön ymmärrys ja sen strateginen hyödyntäminen.

– Mediaymmärryksen kasvattaminen on yksi mainostoimistojen tärkeimmistä menestystekijöistä. Jonna tuo myös tekemiseemme arvokasta kokemusta markkinoinnin kansainväliseltä kentältä, Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen iloitsee.

Panu Laaksonen, CEO, Ida Fram Oy

Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto. Yhdessä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n kanssa Ida palvelee asiakkaitaan 30 työntekijän voimin. Ida Framin asiakkuuksiin lukeutuvat mm. Silmäasema, Sokos ja Unilever