• etusivu
  • yritys
  • palvelut
    • markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • markkinointi­viestinnän konsepti
    • mainonta
    • logo ja visuaalinen ilme
    • pakkaussuunnittelu
    • myymälä­materiaalit
    • sisältömarkkinointi
    • digimarkkinointi
    • hakusana­mainonta
    • hakukone­optimointi
    • verkkosivut
    • analytiikka
    • konversio-optimointi
    • youtube-mainonta
    • facebook-mainonta
    • linkedin-mainonta
    • ohjelmallinen ostaminen
  • toimialat
    • asuminen ja rakentaminen
    • matkailu, majoitus ja ravintolat
    • lääkkeet, terveys ja hyvinvointi
    • rahoitus, vakuutus ja eläke
    • vähittäiskauppa ja verkkokauppa
    • b2b
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • ida fram group
  • suomitalkoot
  • rekry
Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Tiedote: Ida Fram uudisti visuaalisen ilmeensä

22.12.2011

Mainostoimisto Ida Fram täyttää pian kolme vuotta ja päätti vaihtaa kenkänsä muutamaa numeroa suurempiin. Kasvavan pää- ja asiakasluvun myötä Muuttuvan maailman mainostoimisto päivitti visuaalisen ilmeensä aikuiselle Idalle sopivaksi.

Uusi ilme kuvastaa toimiston kasvustrategiaa, ja sitä itsevarmuutta millä Ida Fram haluaa toimia erityisesti ihmisten ostokäyttäytymisessä tapahtuvien muutosten strategisena ymmärtäjänä. Suunnittelutyön vetovastuussa on toiminut Jirka Sauros, joka aloitti Idassa luovana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä kesäkuussa.

– Ida on kasvamassa isoksi ja haluamme sen näkyvän myös ilmeessämme. Kasvamme tänä vuonna yli 30% ja ensi vuoteen lähdetään uuden ilmeen siivittämänä hakemaan samanlaisia lukuja, Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen tiivistää.

Uusi logo ladattavana

Uusi logo on ladattavissa Ida Framin uudistetulta verkkosivustolta:

http://www.idafram.fi/i2w/wp-content/uploads/2010/08/IdaFram-logopress.jpg

Lisätietoja

Panu Laaksonen, toimitusjohtaja, Ida Fram Oy
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi
www.idafram.fi

Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto, jonka ydinosaamista on ihmisten muuttuvan mediankäytön ymmärrys ja sen strateginen hyödyntäminen. Yhdessä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n kanssa Ida Fram palvelee asiakkaitaan 30 työntekijän voimin. Ida Framin asiakkuuksiin lukeutuvat mm. R-kioski, Silmäasema ja Sokos.

Viimeisimmät artikkelit

  • 20.6.2022
    Google Analytics 4 – mikä muuttuu ja miksi?
  • 24.5.2022
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 2: Tee nämä kolme asiaa kun aloitat optimoinnin
  • 4.5.2022
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 1: Kuinka hakukone toimii
  • 6.4.2022
    Ohjelmallinen ostaminen vs Google Display
  • 23.3.2022
    Visuaalinen suunnittelu digimarkkinoinnissa
  • 2.3.2022
    Miten kysynnän kausivaihtelu heijastuu Google-hakuihin ja digimarkkinointiin?
  • 27.1.2022
    Digimarkkinoinnin trendit 2022
  • 13.1.2022
    Miksi Facebook ei kohdenna mainontaa puheen perusteella?
  • 16.12.2021
    Mitä hakusanamainonta maksaa ja miksi?
  • 14.10.2021
    Kilpailu työntekijöistä voitetaan markkinoinnilla

lue myös

Google Analytics 4 – mikä muuttuu ja miksi?

Verkkoanalytiikka kertoo, kuinka paljon verkkopalvelussa on käyttäjiä ja mitä he tekevät. Luultavasti sivustollanne on ollut…

20.6.2022
lue artikkeli

Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 2: Tee nämä kolme asiaa kun aloitat optimoinnin

Verkkosivuston hakukoneoptimointi on jatkuvaa, säännöllistä työtä. Ennen kuin aloitat, kannattaa hoitaa kolme perusasiaa kuntoon: 1)…

24.5.2022
lue artikkeli

Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 1: Kuinka hakukone toimii

Hakukoneille optimoidut verkkosivut löytyvät helpommin, mutta ne tehostavat muutenkin kaikkea markkinointia. Siksi haluamme, että asiakkaidemme…

4.5.2022
lue artikkeli

Ohjelmallinen ostaminen vs Google Display

Verkkosivustojen kuva- ja videomainonnalla, eli display-mainonnalla, on mahdollisuus tavoittaa suurin osa internetin käyttäjistä Suomessa ja…

6.4.2022
lue artikkeli

valikko

  • etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • rekry
  • ida fram group
  • suomitalkoot
  • tietosuojaseloste

seuraa meitä somessa

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

ajankohtaista

  • Google Analytics 4 – mikä muuttuu ja miksi?
  • Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 2: Tee nämä kolme asiaa kun aloitat optimoinnin
  • Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 1: Kuinka hakukone toimii
  • Ohjelmallinen ostaminen vs Google Display
  • Visuaalinen suunnittelu digimarkkinoinnissa

Ida Fram

Ida Fram on Suomen ensimmäinen palveluiden markkinoinnin toimisto. Autamme markkinoinnin keinoja käyttämällä palvelualan yrityksiä kasvamaan.

ota yhteyttä

Panu Laaksonen
CEO
Näytä yhteystiedot » +358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Copyright 2021 – Ida Fram Oy