Tiedote: Ida Fram uudisti visuaalisen ilmeensä
Mainostoimisto Ida Fram täyttää pian kolme vuotta ja päätti vaihtaa kenkänsä muutamaa numeroa suurempiin. Kasvavan pää- ja asiakasluvun myötä Muuttuvan maailman mainostoimisto päivitti visuaalisen ilmeensä aikuiselle Idalle sopivaksi.
Uusi ilme kuvastaa toimiston kasvustrategiaa, ja sitä itsevarmuutta millä Ida Fram haluaa toimia erityisesti ihmisten ostokäyttäytymisessä tapahtuvien muutosten strategisena ymmärtäjänä. Suunnittelutyön vetovastuussa on toiminut Jirka Sauros, joka aloitti Idassa luovana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä kesäkuussa.
– Ida on kasvamassa isoksi ja haluamme sen näkyvän myös ilmeessämme. Kasvamme tänä vuonna yli 30% ja ensi vuoteen lähdetään uuden ilmeen siivittämänä hakemaan samanlaisia lukuja, Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen tiivistää.
Uusi logo ladattavana
Uusi logo on ladattavissa Ida Framin uudistetulta verkkosivustolta:
http://www.idafram.fi/i2w/wp-content/uploads/2010/08/IdaFram-logopress.jpg
Lisätietoja
Panu Laaksonen, toimitusjohtaja, Ida Fram Oy
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi
www.idafram.fi
Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto, jonka ydinosaamista on ihmisten muuttuvan mediankäytön ymmärrys ja sen strateginen hyödyntäminen. Yhdessä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n kanssa Ida Fram palvelee asiakkaitaan 30 työntekijän voimin. Ida Framin asiakkuuksiin lukeutuvat mm. R-kioski, Silmäasema ja Sokos.