Tiedote: Anu Harkin yhtiö tuo kotoilun kaikkiin medioihin – Mainostoimisto Ida Framista KOTOliving Oy:n kolmas osakas

Anu Harkin ja Tarinatalon perustaman KOTOliving Oy:n missio on tehdä arjesta viihtyisää. Tänä syksynä yhtiö tuottaa koti-ihmisille lukuisia uusia ohjelmia ja muita sisältöjä televisioon, radioon, nettiin, aikakauslehtiin, painotuotteisiin ja tapahtumiin. KOTOliving Oy:n tuorein osakas on nyt mainostoimisto Ida Fram.

Ensimmäinen KOTOlivingin uusista sisältökokonaisuuksista on tänään julkaistava, uudistunut kotoliving.fi-sivusto, jossa kotoilijat voivat nyt jakaa kuvia ideoistaan ja tekemisistään.

– Kotoliving.fi on käsitöitä, kokkausta, askartelua, iloa ja inspiraatiota – eli kotoilua. Me jaamme päivittäin vinkkejä, ideoita ja ohjeita, jotka on helppo toteuttaa myös kaupunkikodissa, sanoo KOTOlivingin sisältöjohtaja Anu Harkki .

KOTOliving yhdistää eri alojen osaajat

Anu Harkki perusti KOTOliving Oy:n tuotantoyhtiö Tarinatalon kanssa viime vuonna. Samalla alkoi yhteisöllisen kotoilumedian kehitystyö. Suurimmaksi mediakumppaniksi valikoitui MTV Media, jonka kanavilla ja taajuuksilla kotoillaan 5. syyskuuta alkaen. Lisäksi Anu Harkin kolumneja julkaistaan Forman Kotivinkki- ja Talo & Koti -lehdissä, ja loppusyksystä tulevat Posteissa ja Tiimareissa myyntiin Kotoilijan viikkopäivyri ja seinäkalenteri 2012.

Tarinatalo on päävastuussa KOTOlivingin tv-ohjelmien tuotantopalveluista.

– Tämä on todellinen pilottihanke, sillä nyt tv-esiintyjä, tuotantoyhtiö ja mainostoimisto kehittävät yhdessä sisältökokonaisuuksia useille eri jakelualustoille, tavoitteenaan pitkäjänteinen toiminta, sanoo KOTOlivingin toimitusjohtaja Jukka Heinonen, joka on myös yksi Tarinatalon omistajista.

Mainostoimisto Ida Framin tehtävä KOTOliving Oy:n tuoreena osakkaana on tuotteistaa kotoilu muotoon, joka kiinnostaa yhteistyökumppaneita.

– KOTOliving yhdistää kiinnostavan sisällön, perinteiset mediat ja sosiaalisen median mahdollisuudet. Markkinoijalle kokonaisuus tarjoaa uudenlaisia keinoja asiakkaiden tavoittamiseen ja erityisesti vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa. Tällaisia ratkaisuja me haluamme olla mukana kehittämässä, Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen sanoo.

Anu Harkki omistaa KOTOlivingistä 50 prosenttia, Tarinatalo 45 prosenttia ja Ida Fram 5 prosenttia.

Lisätiedot:

Anu Harkki, sisältöjohtaja, KOTOliving Oy, 050 5213131, anu.harkki@kotoliving.fi

Jukka Heinonen, toimitusjohtaja, KOTOliving Oy ja vastaava tuottaja Tarinatalo Oy , 050 594 1752, jukka.heinonen@kotoliving.fi

Panu Laaksonen, toimitusjohtaja, Ida Fram Oy, 040 517 79 31 , panu.laaksonen@idafram.fi

Pressikuvat: heidi.raiha@kotoliving.fi

Anu Harkki on 37-vuotias visualisti ja toimittaja. KOTOlivingin sisältöjohtaja ja päätoimittaja. Toiminut juontajana ohjelmissa Oikea kysymys ja Ratula sekä päätoimittajana Suuri Käsityö -lehdessä. Intohimona neulominen ja värit.

Tarinatalo on Suomen johtavia tv-tuotantoyhtiöitä, joka tuottaa myös nettisisältöjä. Yhtiö on erikoistunut mielekkäisiin ohjelmiin. Tarinatalo on perustettu 1997, ja sen omistavat Kari Tervo, Jukka Heinonen ja Esko Naskali.

Ida Fram on mainostoimisto, jonka ydinosaamista on digitaalisten medioiden hyödyntäminen osana markkinointiviestinnän kokonaisuutta. Ida Fram on osa Viestintäkonserni Into ja Ida Oy:tä, johon kuuluu Idan lisäksi digitoimisto Into-Digital.

Linkit:

http://www.idafram.fi
http://www.tarinatalo.fi
http://www.kotoliving.fi