Sanoman kanssa myyjämetsällä


Sanoman mediamyynnin trainee-ohjelma järjestetään nyt kolmannen kerran. Rekrytointi vuoden 2011 alussa käynnistyvään ohjelmaan alkaa tänään 29.10.2010. Sain tehtäväkseni vastata rekrytointi-ilmoitusten luovasta ja konseptuaalisesta suunnittelusta.

Sanoma-konsernin trainee-ohjelman tarkoituksena on löytää uusia kykyjä talon mediamyyntiin. Hakemuksia metsästetään laaja-alaisesti Sanoma-konsernin omia mainospaikkoja hyödyntäen. Suunnittelemani rekrytointi-ilmoitukset tulevat näkymään mm. Helsingin Sanomissa, Metrossa, NYT-liitteessä ja Me Naisissa. Hakijoita houkutellaan myös verkon avulla.

Ilmoitukset on suunniteltu erottumaan positiivisesti muusta rekrytointi-ilmoituksista, ja niiden tarkoituksena on herättää kiinnostusta siten, että ohjelmaan saadaan mahdollisimman paljon laadukkaita hakijoita. Samalla on tarkoitus välittää viestiä Sanoma-konsernista nuorekkaana, dynaamisena ja ihmisläheisenä työnantajana.
 
Ohjelmaan valitaan 6 harjoittelijaa. Toivotan onnea hakijoille! Luvassa on taatusti mielenkiintoinen tehtävä.

Katso ilmoitus Pdf-muodossa: Sanoma_trainee_ilmoitus_20101029

Tämä artikkeli on julkaistu myös lokakuun uutiskirjeessäni.