• Etusivu
  • Yritys
  • Palvelut
  • GA4-asennus
  • Toimialat
  • Töitämme
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Uutiskirje
  • Ida Fram Group
  • Rekry
Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Rohkea brändäysliike: Starbucks-logo

07.01.2011

Ikoni-brändi Starbucks yksinkertaistaa logoaan, jättäen jäljelle vain sen keskiössä olleen merenneidon. Musta väri tippuu pois ja vain vihreä jää jäljelle. Rohkea veto, joka onnistuu vain todella vahvoilta merkeiltä. Itse koen ainakin vaikeuksia tunnistaa sitä tuntemakseni yritykseksi, mutta eipä uutta logoa täällä Pohjolassa näykään (sääli). Alla olevasta kuvasta näkyy muutoshistoria ja linkistä enemmän taustoja.  Muutos pohjaa Starbucksin haluun laajentua yhä leveämmälle ihmisten arkeen – paljon yli pelkän kahvin.

Lähde: Fastcodesign.com

Viimeisimmät artikkelit

  • 22.8.2023
    Kävikö analytiikallesi hassusti? Tarkasta ainakin nämä 5 asiaa
  • 21.6.2023
    Digimarkkinoinnin raportointi: Mittaamisen merkitys ja tehokas viestintä johdolle
  • 21.4.2023
    Tappaako tekoäly Googlen?
  • 31.3.2023
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 5: Tärkeimmät keinot kuvien optimointiin
  • 15.12.2022
    Money talks ja bullshit walks, kun Qatarissa pelataan vihreän veran shakkia
  • 14.12.2022
    7 digimarkkinoinnin trendiä 2023
  • 3.11.2022
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 4: Hakukoneystävällisen tekstin neljä nyrkkisääntöä
  • 13.10.2022
    Google Data Studio on nyt Looker Studio
  • 29.9.2022
    Verkkoanalytiikan sanasto — termit tutuiksi
  • 26.9.2022
    Kahdella miljoonalla eurolla tuotteita varastossa, markkinointibudjetti nolla euroa

lue myös

Kävikö analytiikallesi hassusti? Tarkasta ainakin nämä 5 asiaa

Google Universal Analytics lopetti virallisesti toimintansa 1.7.2023. Tämän seurauksena monien verkkosivustojen analytiikkatilanne saattaa olla epäselvä.…

22.8.2023
lue artikkeli

Digimarkkinoinnin raportointi: Mittaamisen merkitys ja tehokas viestintä johdolle

Digitaalisen markkinoinnin tulosten mittaaminen on avainasemassa liiketoiminnan kehityksen tukemisessa. Mittaamisen avulla varmistetaan onko toteutetuilla toimenpiteillä saavutettu…

21.6.2023
lue artikkeli

Tappaako tekoäly Googlen?

Google on luvannut julkaista toukokuussa hakukoneestaan uuden version. Muutoksella on kiire, koska Microsoftin Bing-hakukoneen tekoälyavustaja…

21.4.2023
lue artikkeli

Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 5: Tärkeimmät keinot kuvien optimointiin

Verkkosivuston kuvilla voi olla yllättävän suuri merkitys hakukoneoptimoinnissa. Huonosti optimoidut kuvat hidastavat sivustoa, mutta oikein…

31.3.2023
lue artikkeli

valikko

  • etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • ida fram group
  • rekry
  • tietosuojaseloste

seuraa meitä somessa

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

ajankohtaista

  • Kävikö analytiikallesi hassusti? Tarkasta ainakin nämä 5 asiaa
  • Digimarkkinoinnin raportointi: Mittaamisen merkitys ja tehokas viestintä johdolle
  • Tappaako tekoäly Googlen?
  • Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 5: Tärkeimmät keinot kuvien optimointiin
  • Money talks ja bullshit walks, kun Qatarissa pelataan vihreän veran shakkia

Ida Fram

Ida Fram on Suomen ensimmäinen palveluiden markkinoinnin toimisto. Autamme markkinoinnin keinoja käyttämällä palvelualan yrityksiä kasvamaan.

ota yhteyttä

Panu Laaksonen
CEO
Näytä yhteystiedot » +358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Copyright 2021 – Ida Fram Oy