• etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • ida fram group
  • Rekry
Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Rohkea brändäysliike: Starbucks-logo

07.01.2011

Ikoni-brändi Starbucks yksinkertaistaa logoaan, jättäen jäljelle vain sen keskiössä olleen merenneidon. Musta väri tippuu pois ja vain vihreä jää jäljelle. Rohkea veto, joka onnistuu vain todella vahvoilta merkeiltä. Itse koen ainakin vaikeuksia tunnistaa sitä tuntemakseni yritykseksi, mutta eipä uutta logoa täällä Pohjolassa näykään (sääli). Alla olevasta kuvasta näkyy muutoshistoria ja linkistä enemmän taustoja.  Muutos pohjaa Starbucksin haluun laajentua yhä leveämmälle ihmisten arkeen – paljon yli pelkän kahvin.

Lähde: Fastcodesign.com

Viimeisimmät artikkelit

  • 15.12.2022
    Money talks ja bullshit walks, kun Qatarissa pelataan vihreän veran shakkia
  • 14.12.2022
    7 digimarkkinoinnin trendiä 2023
  • 3.11.2022
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 4: Hakukoneystävällisen tekstin neljä nyrkkisääntöä
  • 13.10.2022
    Google Data Studio on nyt Looker Studio
  • 29.9.2022
    Verkkoanalytiikan sanasto — termit tutuiksi
  • 26.9.2022
    Kahdella miljoonalla eurolla tuotteita varastossa, markkinointibudjetti nolla euroa
  • 8.9.2022
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 3: Hakusanatutkimus ja optimointistrategia
  • 30.8.2022
    Onko Matomo Analytics parempi kuin Google Analytics?
  • 20.6.2022
    Google Analytics 4 – mikä muuttuu ja miksi?
  • 24.5.2022
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 2: Tee nämä kolme asiaa kun aloitat optimoinnin

lue myös

Money talks ja bullshit walks, kun Qatarissa pelataan vihreän veran shakkia

Jalkapallon MM-kisat huipentuvat tulevana viikonloppuna, kun turnauksen finaalissa pelaavat Argentiina ja Ranska. Esimerkiksi ihmisoikeuksiin liittyvistä…

15.12.2022
lue artikkeli

7 digimarkkinoinnin trendiä 2023

Vuosi 2022 on lopuillaan ja on aika tehdä katsaus tulevaisuuteen. Tässä seitsemän digimarkkinoinnin trendiä, joita…

14.12.2022
lue artikkeli

Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 4: Hakukoneystävällisen tekstin neljä nyrkkisääntöä

Ida Framin laatiman, Suomen selkeimmän hakukoneoptimointioppaan edellisessä osassa neuvoimme, miten teet hakusanatutkimuksen. Nyt on aika…

3.11.2022
lue artikkeli

Google Data Studio on nyt Looker Studio

Googlen liiketoimintatieto- ja analytiikkapalvelut uudistuvat nimen ja osittain tarjonnankin puolesta, kun Data Studio muutettiin Looker…

13.10.2022
lue artikkeli

valikko

  • etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • Rekry
  • ida fram group
  • tietosuojaseloste

seuraa meitä somessa

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

ajankohtaista

  • Money talks ja bullshit walks, kun Qatarissa pelataan vihreän veran shakkia
  • 7 digimarkkinoinnin trendiä 2023
  • Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 4: Hakukoneystävällisen tekstin neljä nyrkkisääntöä
  • Google Data Studio on nyt Looker Studio
  • Verkkoanalytiikan sanasto — termit tutuiksi

Ida Fram

Ida Fram on Suomen ensimmäinen palveluiden markkinoinnin toimisto. Autamme markkinoinnin keinoja käyttämällä palvelualan yrityksiä kasvamaan.

ota yhteyttä

Panu Laaksonen
CEO
Näytä yhteystiedot » +358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Copyright 2021 – Ida Fram Oy