• etusivu
  • yritys
  • palvelut
    • markkinoinnin strateginen suunnittelu
    • markkinointi­viestinnän konsepti
    • mainonta
    • logo ja visuaalinen ilme
    • pakkaussuunnittelu
    • myymälä­materiaalit
    • sisältömarkkinointi
    • digimarkkinointi
    • hakusana­mainonta
    • hakukone­optimointi
    • verkkosivut
    • analytiikka
    • konversio-optimointi
    • facebook-mainonta
    • linkedIn-mainonta
    • ohjelmallinen ostaminen
  • toimialat
    • asuminen ja rakentaminen
    • matkailu, majoitus ja ravintolat
    • lääkkeet, terveys ja hyvinvointi
    • rahoitus, vakuutus ja eläke
    • vähittäiskauppa ja verkkokauppa
    • b2b
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • ida fram group
  • suomitalkoot
  • rekry
Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Rohkea brändäysliike: Starbucks-logo

07.01.2011

Ikoni-brändi Starbucks yksinkertaistaa logoaan, jättäen jäljelle vain sen keskiössä olleen merenneidon. Musta väri tippuu pois ja vain vihreä jää jäljelle. Rohkea veto, joka onnistuu vain todella vahvoilta merkeiltä. Itse koen ainakin vaikeuksia tunnistaa sitä tuntemakseni yritykseksi, mutta eipä uutta logoa täällä Pohjolassa näykään (sääli). Alla olevasta kuvasta näkyy muutoshistoria ja linkistä enemmän taustoja.  Muutos pohjaa Starbucksin haluun laajentua yhä leveämmälle ihmisten arkeen – paljon yli pelkän kahvin.

Lähde: Fastcodesign.com

Viimeisimmät artikkelit

  • 24.5.2022
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 2: Tee nämä kolme asiaa kun aloitat optimoinnin
  • 4.5.2022
    Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 1: Kuinka hakukone toimii
  • 6.4.2022
    Ohjelmallinen ostaminen vs Google Display
  • 23.3.2022
    Visuaalinen suunnittelu digimarkkinoinnissa
  • 2.3.2022
    Miten kysynnän kausivaihtelu heijastuu Google-hakuihin ja digimarkkinointiin?
  • 27.1.2022
    Digimarkkinoinnin trendit 2022
  • 13.1.2022
    Miksi Facebook ei kohdenna mainontaa puheen perusteella?
  • 16.12.2021
    Mitä hakusanamainonta maksaa ja miksi?
  • 14.10.2021
    Kilpailu työntekijöistä voitetaan markkinoinnilla
  • 27.9.2021
    LinkedIn-mainonnan perusteet

lue myös

Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 2: Tee nämä kolme asiaa kun aloitat optimoinnin

Verkkosivuston hakukoneoptimointi on jatkuvaa, säännöllistä työtä. Ennen kuin aloitat, kannattaa hoitaa kolme perusasiaa kuntoon: 1)…

24.5.2022
lue artikkeli

Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 1: Kuinka hakukone toimii

Hakukoneille optimoidut verkkosivut löytyvät helpommin, mutta ne tehostavat muutenkin kaikkea markkinointia. Siksi haluamme, että asiakkaidemme…

4.5.2022
lue artikkeli

Ohjelmallinen ostaminen vs Google Display

Verkkosivustojen kuva- ja videomainonnalla, eli display-mainonnalla, on mahdollisuus tavoittaa suurin osa internetin käyttäjistä Suomessa ja…

6.4.2022
lue artikkeli

Visuaalinen suunnittelu digimarkkinoinnissa

Visuaalisilla ratkaisuilla on digitaalisessa maailmassamme entistäkin haastavampi ja mielenkiintoisempi rooli. Mitä erottautumisen keinoja käytämme, kun…

23.3.2022
lue artikkeli

valikko

  • etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • rekry
  • ida fram group
  • suomitalkoot
  • tietosuojaseloste

seuraa meitä somessa

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

ajankohtaista

  • Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 2: Tee nämä kolme asiaa kun aloitat optimoinnin
  • Hakukoneoptimoinnin aloitusopas, osa 1: Kuinka hakukone toimii
  • Ohjelmallinen ostaminen vs Google Display
  • Visuaalinen suunnittelu digimarkkinoinnissa
  • Miten kysynnän kausivaihtelu heijastuu Google-hakuihin ja digimarkkinointiin?

Ida Fram

Ida Fram on Suomen ensimmäinen palveluiden markkinoinnin toimisto. Autamme markkinoinnin keinoja käyttämällä palvelualan yrityksiä kasvamaan.

ota yhteyttä

Panu Laaksonen
CEO
Näytä yhteystiedot » +358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Copyright 2021 – Ida Fram Oy