• Etusivu
  • Yritys
  • Palvelut
  • Toimialat
  • Töitämme
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Uutiskirje
  • Ida Fram Group
  • Rekry
Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Rohkea brändäysliike: Starbucks-logo

07.01.2011

Ikoni-brändi Starbucks yksinkertaistaa logoaan, jättäen jäljelle vain sen keskiössä olleen merenneidon. Musta väri tippuu pois ja vain vihreä jää jäljelle. Rohkea veto, joka onnistuu vain todella vahvoilta merkeiltä. Itse koen ainakin vaikeuksia tunnistaa sitä tuntemakseni yritykseksi, mutta eipä uutta logoa täällä Pohjolassa näykään (sääli). Alla olevasta kuvasta näkyy muutoshistoria ja linkistä enemmän taustoja.  Muutos pohjaa Starbucksin haluun laajentua yhä leveämmälle ihmisten arkeen – paljon yli pelkän kahvin.

Lähde: Fastcodesign.com

Viimeisimmät artikkelit

  • 6.5.2025
    Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet
  • 2.4.2025
    Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?
  • 7.3.2025
    Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?
  • 16.1.2025
    Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen Laaksosen
  • 10.1.2025
    Markkinoinnilla on markkinointiongelma – Aallon opiskelijat eivät halua opiskella markkinointia
  • 9.1.2025
    Voiko Kirkon jäsenmäärän kääntää kasvuun ilmaisella pizzalla?
  • 28.11.2024
    Kirkkonummen uusi brändi on esillä kunnantalon aulassa
  • 28.8.2024
    Mikä HSL:n Ihan lipun laitonta -kampanjassa meni pieleen ja mitä siitä seurasi?
  • 5.4.2024
    Parhainta palveluiden markkinointia, osa 3: Ole kuin ruotsalaiset ja kukista kilpailijat erilaistamalla palvelusi
  • 17.1.2024
    Parhainta palveluiden markkinointia, osa 2: Palvelu rokkaa, kun Kim kokkaa

lue myös

Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet

Laskeutumissivu on kuin ravintolan tai putiikin aula. Jos se on viihtyisä, houkutteleva ja selkeä, asiakkaat…

6.5.2025
lue artikkeli

Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?

Tunnen itseni ajoittain vähän seniiliksi, kun käytän neljää peetä (4P) markkinoinnin suunnittelun ohjenuorana. Sitten totean…

2.4.2025
lue artikkeli

Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?

Ansaittu media on yksi tehokkaimmista tavoista rakentaa B2B-yrityksen tunnettuutta, uskottavuutta ja asiantuntijabrändiä. Ansaittu medianäkyvyys perustuu ulkopuolisten…

7.3.2025
lue artikkeli

Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen Laaksosen

Kun asiakas on pettynyt yrityksen toimintaan, mutta vaivautuu olemaan yhteydessä yritykseen, on positiivisen iskun paikka.…

16.1.2025
lue artikkeli

valikko

  • etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • ida fram group
  • rekry
  • tietosuojaseloste

seuraa meitä somessa

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube

ajankohtaista

  • Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet
  • Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?
  • Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?
  • Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen Laaksosen
  • Markkinoinnilla on markkinointiongelma – Aallon opiskelijat eivät halua opiskella markkinointia

Ida Fram

Ida Fram on Suomen ensimmäinen palveluiden markkinoinnin toimisto. Autamme markkinoinnin keinoja käyttämällä palvelualan yrityksiä kasvamaan.

ota yhteyttä

Panu Laaksonen
CEO
Näytä yhteystiedot » +358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Copyright 2021 – Ida Fram Oy