Kuinka henkilöstövuokrausyritys kasvatti liikevaihtoaan 34%?

Rakennusalan, teollisuuden ja tuotantoalan henkilöstövuokraukseen ja rekrytointiin keskittyvä Selekta uudisti markkinointinsa Idan kanssa. Se kannatti – kasvua syntyi 34% verran.

Selekta on välittänyt työpaikkoja ja rekrytoinut osaajia Suomessa jo vuodesta 1999. Alallaan suuri toimija kaipasi apuja markkinointiinsa, sillä yrityksen ilme ja materiaalit henkivät kaikuja perustamisvuosikymmeneltä ja markkinointi kärsi epätasaisuudesta.

Työtä ja työvoimaa

Idan tehtävänä oli päivittää Selektan ilme ja laadullistaa materiaalit sekä tuoda johdonmukaisuutta markkinointiin. Selektan puhetapaa määritettäessä yritys sai myös uuden sloganin ’Työtä ja työvoimaa’.

Suunniteltuamme raikkaamman visuaalisen ilmeen, uusimme Selektan markkinoinnin materiaalit esitteistä printtimainontaan, yrityspresentaatioon ja taksiteippauksiin.

Emme tietenkään unohtaneet digitaalisia kanavia: uudistimme Selektan verkkosivuston käyttöliittymää ja sisältöjä. Toteutimme hakusanamainontaa ja kohdennettua Facebook-mainontaa, jolla rekrytoimme lisää erikoisalojen osaajia Selektan palvelukseen.

Projektista sanottua

”Selekta on kasvualalla toimiva vahvan kasvun yritys. Kun vauhti on kova, tarvitaan luotettavia kumppaneita. Laitoimme yhdessä Selektan markkinoinnin perusasiat kuntoon ja tulokset ovat erinomaisia.”


Panu Laaksonen, Toimitusjohtaja, Palvelumarkkinoinnin toimisto Ida Fram

Ida toimi Selektan markkinoinnin kumppanina 2016-2017. Tekeminen piti sisällään monipuolisesti markkinoinnin strategisen ja luovan suunnittelun ja toteutuksen. Tällä hetkellä Selekta toteuttaa markkinointiaan oman tiiminsä toimesta, Idan kanssa tehdyn työn pohjalta.

Kiinnostuitko?

Panu Laaksonen
CEO
panu.laaksonen@idafram.fi
+358 40 517 79 31

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa myös uutiskirjeemme ja saat kerran kuukaudessa sähköpostiisi tuoreimmat blogitekstimme ja case-esittelymme.

Tilaa uutiskirjeemme »