giganttimarkantaloverkkokauppa

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Verkkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvaa jatkuvasti. Vuoden 2010 viimeisen neljänneksen luvut puuttuvat vielä, mutta kolmen ensimmäisen neljänneksen  aikana verkkomainonnan osuus oli IAB:n tiedotteen mukaan noin 15%.

Määrä kasvaa, mutta miten on laadun laita? Karmivia esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon. Alla yksi monista. Mainostajana giganttimarkantaloverkkokauppa.

Vaadin vastausta seuraaviin kysymyksiin:

– Miksi saman toimialan yritysten ja vieläpä viestiltään identtisten mainosten täytyy olla samalla sivulla ja päällekkäin?

– Miksi mainosten täytyy olla kiinni toisissaan niin, että mainostajia on hankala edes erottaa toisistaan?

– Miksi molemmat mainokset ovat sellaista sekasotkua, ettei niistä saa mitään tolkkua?

– Miksi verkkoon ahdetaan jatkuvalla syötöllä tällaista tuubaa?