Ida Fram Group kampanjoi pakolaiskriisin uhrien auttamiseksi
Markkinointiviestinnän suunnittelu- ja konsulttiyhtiö Ida Fram Group on käynnistänyt hyväntekeväisyyskampanjan pakolaiskriisin uhrien auttamiseksi. Kampanjassa kannustetaan ihmisiä valitsemaan itselleen sopivin tapa auttaa. Rahalahjoitukset ohjataan Punaisen ristin Katastrofirahastoon.
Pakolaiskriisi ravistelee Eurooppaa ja avun tarve on nyt suurempi kuin koskaan. Kriisi koskettaa jo miljoonia Lähi-idästä, Afrikasta ja Aasiasta paenneita naisia, miehiä ja lapsia. Suomeen arvioidaan tulevan jopa 30 000 turvapaikanhakijaa vuoden loppuun mennessä.
Kampanjassa Suomen Blogimedian bloggaajat kirjoittavat kriisistä ja valitsevat oman tapansa auttaa. Samalla he haastavat muut bloggaajat auttamaan ja levittämään sanaa kampanjasta.
Lisäksi Suomen Blogimedia lahjoittaa kampanjalle display-mainostilaa blogeissa.
Kampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavat Ida Fram Groupin konserniyhtiöt Ida Fram, Into-Digital, Babler ja Suomen Blogimedia. Kampanjan verkkosivustolla www.kampanjasivu.fi/pakolaiskriisi/ on Punaisen Ristin lahjoituslipas ja vinkit muista auttamisen keinoista.
– Päätimme tehdä jotain. Erityiskiitos kuuluu bloggaajille, jotka lähtivät salamana mukaan kampanjaan, toteaa Ida Fram Groupin toimitusjohtaja Teemu Jokinen.
Ida Fram Group haastaa mukaan kampanjaan ja keräykseen kaikki markkinointialan yritykset.
Lisätietoja:
Teemu Jokinen, toimitusjohtaja, Ida Fram Group Oy
+358 50 307 3996
teemu.jokinen@idaframgroup.fi
http://www.idaframgroup.fi
Ida Fram Group Oy on vuonna 2002 perustettu markkinointiviestinnän suunnittelu- ja konsulttiyhtiö. Konserniin kuuluu emoyhtiön lisäksi neljä tytäryhtiötä: mainostoimisto Ida Fram, digitaalisen median toimisto Into-Digital, sosiaalisen median viestintätoimisto Babler ja blogiyhteisö Suomen Blogimedia. Ida Fram Group työllistää 30 markkinoinnin ja viestinnän tekijää. Vuoteen 2015 asti (huhtikuu) yhtiö käytti nimeä Viestintäkonserni Into ja Ida Oy.