Sanoma: Mediamyynnin trainee-ohjelman rekrytointikampanja
Sanoma tarjoaa mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä 20 000 ammattilaiselle yli 30:ssä Euroopan maassa. Monialainen mediakonserni tuo päivittäin tietoa, elämyksiä, oppimiskokemuksia ja viihdettä miljoonille ihmisille.
Sanomalle töihin
Järjestyksessään kolmas Mediamyynnin trainee-ohjelma käynnistyi Sanoma-konsernissa vuoden 2011 alussa. Ida sai tehtäväkseen vastata trainee-ohjelmaan liittyvien rekrytointi-ilmoitusten luovasta ja konseptuaalisesta suunnittelusta ja saada Mediamyynnin trainee-ohjelmaan sopiva määrä tasoltaan laadukkaita hakijoita. Lisäksi tavoitteena oli välittää viestiä Sanoma-konsernista nuorekkaana, dynaamisena ja ihmisläheisenä työnantajana.
Haku päällä, näkyvästi
Suunnittelimme muista rekrytointi-ilmoituksista positiivisesti erottuvan toteutuksen, joka sai runsaasti näkyvyyttä Sanoma-konsernin omissa medioissa. Rekrytointikampanja onnistui erinomaisesti ja Sanoma löysi etsimänsä traineet.
Rekrytointi-ilmoitus Pdf-muodossa.