• Etusivu
  • Yritys
  • Palvelut
  • Toimialat
  • Töitämme
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Uutiskirje
  • Ida Fram Group
  • Rekry
Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Rohkea brändäysliike: Starbucks-logo

07.01.2011

Ikoni-brändi Starbucks yksinkertaistaa logoaan, jättäen jäljelle vain sen keskiössä olleen merenneidon. Musta väri tippuu pois ja vain vihreä jää jäljelle. Rohkea veto, joka onnistuu vain todella vahvoilta merkeiltä. Itse koen ainakin vaikeuksia tunnistaa sitä tuntemakseni yritykseksi, mutta eipä uutta logoa täällä Pohjolassa näykään (sääli). Alla olevasta kuvasta näkyy muutoshistoria ja linkistä enemmän taustoja.  Muutos pohjaa Starbucksin haluun laajentua yhä leveämmälle ihmisten arkeen – paljon yli pelkän kahvin.

Lähde: Fastcodesign.com

Viimeisimmät artikkelit

  • 20.8.2025
    Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen?
  • 12.8.2025
    Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän olutta
  • 16.6.2025
    Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina
  • 6.5.2025
    Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet
  • 2.4.2025
    Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?
  • 7.3.2025
    Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?
  • 16.1.2025
    Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen Laaksosen
  • 10.1.2025
    Markkinoinnilla on markkinointiongelma – Aallon opiskelijat eivät halua opiskella markkinointia
  • 9.1.2025
    Voiko Kirkon jäsenmäärän kääntää kasvuun ilmaisella pizzalla?
  • 28.11.2024
    Kirkkonummen uusi brändi on esillä kunnantalon aulassa

lue myös

Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen?

KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 3 Markkinointi ei ole vain mainontaa. Yksi markkinoinnin kilpailukeinoista on tuotteen…

20.8.2025
lue artikkeli

Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän olutta

KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 2 Guinnessin ennätysten kirja (Guinness World Records) tehtiin alun perin Guinness-olutbrändin…

12.8.2025
lue artikkeli

Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina

KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 1 Eugène Mercier oli spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijä, joka jo yli 130 vuotta…

16.6.2025
lue artikkeli

Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet

Laskeutumissivu on kuin ravintolan tai putiikin aula. Jos se on viihtyisä, houkutteleva ja selkeä, asiakkaat…

6.5.2025
lue artikkeli

valikko

  • etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • ida fram group
  • rekry
  • tietosuojaseloste

seuraa meitä somessa

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube

ajankohtaista

  • Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen?
  • Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän olutta
  • Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina
  • Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet
  • Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?

Ida Fram

Ida Fram on Suomen ensimmäinen palveluiden markkinoinnin toimisto. Autamme markkinoinnin keinoja käyttämällä palvelualan yrityksiä kasvamaan.

ota yhteyttä

Panu Laaksonen
CEO
Näytä yhteystiedot » +358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Copyright 2021 – Ida Fram Oy