Laaksonen ja Passi & Ripatti 04.11.2010Toimitusjohtajani Panu Laaksosen ajatuksia nyt Passi & Ripatti -blogin ”Viisi kysymystä” -sarjassa.Viimeisimmät artikkelit 20.8.2025Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen? 12.8.2025Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän olutta 16.6.2025Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina 6.5.2025Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet 2.4.2025Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista? 7.3.2025Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa? 16.1.2025Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen Laaksosen 10.1.2025Markkinoinnilla on markkinointiongelma – Aallon opiskelijat eivät halua opiskella markkinointia 9.1.2025Voiko Kirkon jäsenmäärän kääntää kasvuun ilmaisella pizzalla? 28.11.2024Kirkkonummen uusi brändi on esillä kunnantalon aulassa
Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen?KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 3 Markkinointi ei ole vain mainontaa. Yksi markkinoinnin kilpailukeinoista on tuotteen… lue artikkeli
Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän oluttaKIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 2 Guinnessin ennätysten kirja (Guinness World Records) tehtiin alun perin Guinness-olutbrändin… lue artikkeli
Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarinaKIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 1 Eugène Mercier oli spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijä, joka jo yli 130 vuotta… lue artikkeli
Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheetLaskeutumissivu on kuin ravintolan tai putiikin aula. Jos se on viihtyisä, houkutteleva ja selkeä, asiakkaat… lue artikkeli