Pernod Ricard Finland: G.H. Mumm
Pernod Ricard Finland kuuluu ensimmäisten asiakkaittemme joukkoon. Yhteistyömme Mumm-samppanjan menekinedistämisen parissa perustuu jatkuvaluonteisiin toimintamalleihin, joihin kuuluu esimerkiksi Ladies Like Champagne -Facebook-ryhmä.
Saunakaljoista samppanjaan
Tavoitteena oli poistaa suomalaisten samppanjaestoja, kertoa juomasta kiinnostavasti sekä kannustaa samppanjan nauttimiseen ilman sen suurempaa juhlaa.
”Hienosti on toiminut, ja MUMM-myynnin kehitys on ollut huumaavaa jo loppusyksystä, suurkiitos siitä teille. Pelkästään joulukuun myynti oli +178 % viime vuoden ko. ajanjaksoon verrattuna!”
– Kaisa Kavekari, Brand Manager
G.H. Mumm -brändätty samppanjaa.fi kertoo samppanjasta yleisesti. Sivusto löytyy helposti, kun googlaat ”samppanja”.
Tytöt tykkää kuplivasta
G.H. Mumm – Ladies Like Champagne -ryhmä Facebookissa järjestää jäsenilleen säännöllisesti erilaisia tempauksia. Ryhmän aktivointeja hyödynnetään myös PR:n suunnittelussa.
Mumm on kampanjoinut myös mm. Kauppalehdessä sekä Radio Rockin ja Radio Aallon kanssa yhteistyössä toteutetussa kilpailussa.