Varman kumppanina markkinoinnin projekteissa – Katajanokan Laiturista tulee puurakentamisen taidonnäyte
Stora Enson uusi pääkonttori nousee Varman rakennuttamana Katajanokalle. Kansainvälisen arkkitehtuurikilpailun voittaja valitaan kesäkuussa. Suunnittelimme Katajanokan Laiturin logon ja verkkosivuston visuaalisen ilmeen.
Katajanokan Laituri tulee toimimaan mm. Stora Enson pääkonttorina ja hotellina. Uusi, hiilineutraali toimitila on suomalaisen puurakentamisen taidonnäyte Helsingin paraatipaikalla. Toimitilaa rakennuksessa on yhteensä noin 16 000 neliötä ja rakennukseen tulee myös julkisia tiloja.
Suunnittelimme Katajanokan Laiturin logon ja visuaalisen ilmeen. Lisäksi teimme verkkosivuston visuaalisen ilmeen suunnittelun. Työstä vastasi AD ja luova johtaja Jirka Sauros.
”Halusin pitää logon mahdollisimman yksinkertaisena ja jämäkkänä, kuitenkin niin että siinä on ripaus symmetriaa ja merimerkkien muotokieltä. Logo on kuin vahva laituri, joka kestää Suomen luonnon sille heittämät haasteet vaivatta.”
Rakennuksesta järjestetty arkkitehtuurikilpailu on parhaillaan käynnissä. Kilpailuun osallistuu kuusi puurakentamiseen perehtynyttä arkkitehtitoimistoa Suomesta, muista pohjoismaista ja Japanista. Kilpailutyöt ovat nyt näytillä suunnittelemallamme verkkosivustolla. Sivustolla kävijät voivat myös arvioida ja kommentoida ehdokkaita.
Työskentelemme Varman kanssa erilaisissa markkinoinnin projekteissa. Varma on Suomessa tehtävän työn eläkevakuuttaja, joka huolehtii yksityisten yrittäjien ja työntekijöiden lakisääteisestä työeläketurvasta. Varma on myös merkittävä suomalainen kiinteistösijoittaja ja omistaa noin 4000 asuntoa sekä kymmeniä toimisto- ja liikekiinteistöjä eri puolilla Suomea.
Kiinnostuitko?
Panu Laaksonen
CEO
panu.laaksonen@idafram.fi
+358 40 517 79 31
Tilaa uutiskirjeemme
Tilaa myös uutiskirjeemme ja saat kerran kuukaudessa sähköpostiisi tuoreimmat blogitekstimme ja case-esittelymme.
Tutustu myös näihin
-
Markkinoinnin muutoksella tasaista kasvua mökkibisnekseen
-
Viestien kirkastusta ja mediamyynnin välineitä
-
Kivitalorakentajan uusi identiteetti ja ilme
-
Näin kasvatimme Autonkuljetus Sjöbergin liikevaihtoa lähes 90%
-
Nuoret vakuuttivat kotejaan yli odotusten – myynnin kasvu 135%
-
ISS Direct haastaa Suomen siivousalan yritykset
-
Kuinka henkilöstövuokrausyritys kasvatti liikevaihtoaan 34%?
-
Laiturikauppa liplatti Idan luotsaamana 11 % kasvuun
-
Kuinka Suomen ensimmäisen Business Parkin käyttöaste nousi 20 prosenttiyksikköä?
-
Markkinoinnin strategian muutoksella 10% lisää vauhtia mökkibisnekseen