Tiedote: PlusTerveys ja Ida Fram yhteistyöhön

Suomen suurin suun terveydenhuollon palveluiden tarjoaja PlusTerveys on valinnut mainostoimistokumppanikseen Ida Framin. Ida vastaa yhdessä PlusTerveyden tiimin kanssa PlusTerveyden markkinoinnin strategisesta ja luovasta suunnittelusta sekä tuotannosta. Kasvua haetaan erityisesti tehostamalla digitaalisten kanavien ja ratkaisujen hyödyntämistä.

– Ida ymmärsi haasteemme sekä omasi vahvaa näkemystä ja hyvän strategisen otteen. Meille on tärkeää, että yhteistyökumppanimme ymmärtää taloudelliset tavoitteemme ja tähtää tosissaan liiketoimintamme kehittämiseen,  PlusTerveyden markkinointipäällikkö Miina Pulkkinen toteaa.

Merkittävän suomalaisen työnantajan ja veronmaksajan liiketoiminnan kasvattaminen on Idalle mieluisa haaste.

– PlusTerveys tarjoaa yli 1200 asiantuntijan voimin terveydenhuollon palveluita kaikille suomalaisille. Meidän tehtävämme on kasvattaa vastaanottojen asiakasmäärää, jotta PlusTerveyden huippuammattilaiset voivat rauhassa keskittyä potilaiden hoitoon, toteaa Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen.

Idassa PlusTerveyden tiimiin kuuluvat Laaksosen lisäksi AD ja luova johtaja Jirka Sauros, copywriter Kati Hartikainen, tuotanto-AD Jussi Salakka ja projektipäällikkö Riikka Antila.

Miina Pulkkinen, markkinointipäällikkö, PlusTerveys Oy
miina.pulkkinen@plusterveys.fi

PlusTerveys on maamme suurimpiin kuuluva yksityisiä terveyspalveluja tuottava yritys. Vuonna 1978 perustettu PlusTerveys on yksityisen suun terveydenhuollonsektorilla Suomen suurin. PlusTerveys on täysin suomalainen, ja sen omistavat yli 110 paikkakunnalla työskentelevät hammaslääkärit, lääkärit, fysioterapeutit ja hammasteknikot. www.plusterveys.fi

Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto, joka auttaa asiakkaitaan menestymään. Ida on osa Viestintäkonserni Into ja Ida Oy:tä ja palvelee asiakkaitaan yhdessä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n ja viestintätoimisto Babler Oy:n kanssa yli 30 työntekijän voimin. Ida Framin asiakkuuksiin lukeutuvat mm. Pågen, Lomarengas ja Ensto. www.idafram.fi