• Etusivu
  • Yritys
  • Palvelut
  • Toimialat
  • Töitämme
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Uutiskirje
  • Ida Fram Group
  • Rekry
Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Tiedote: Ida Fram uudisti visuaalisen ilmeensä

22.12.2011

Mainostoimisto Ida Fram täyttää pian kolme vuotta ja päätti vaihtaa kenkänsä muutamaa numeroa suurempiin. Kasvavan pää- ja asiakasluvun myötä Muuttuvan maailman mainostoimisto päivitti visuaalisen ilmeensä aikuiselle Idalle sopivaksi.

Uusi ilme kuvastaa toimiston kasvustrategiaa, ja sitä itsevarmuutta millä Ida Fram haluaa toimia erityisesti ihmisten ostokäyttäytymisessä tapahtuvien muutosten strategisena ymmärtäjänä. Suunnittelutyön vetovastuussa on toiminut Jirka Sauros, joka aloitti Idassa luovana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä kesäkuussa.

– Ida on kasvamassa isoksi ja haluamme sen näkyvän myös ilmeessämme. Kasvamme tänä vuonna yli 30% ja ensi vuoteen lähdetään uuden ilmeen siivittämänä hakemaan samanlaisia lukuja, Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen tiivistää.

Uusi logo ladattavana

Uusi logo on ladattavissa Ida Framin uudistetulta verkkosivustolta:

http://www.idafram.fi/i2w/wp-content/uploads/2010/08/IdaFram-logopress.jpg

Lisätietoja

Panu Laaksonen, toimitusjohtaja, Ida Fram Oy
+358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi
www.idafram.fi

Ida Fram on täyden palvelun mainostoimisto, jonka ydinosaamista on ihmisten muuttuvan mediankäytön ymmärrys ja sen strateginen hyödyntäminen. Yhdessä digitaalisen median toimiston Into-Digital Oy:n kanssa Ida Fram palvelee asiakkaitaan 30 työntekijän voimin. Ida Framin asiakkuuksiin lukeutuvat mm. R-kioski, Silmäasema ja Sokos.

Viimeisimmät artikkelit

  • 20.8.2025
    Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen?
  • 12.8.2025
    Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän olutta
  • 16.6.2025
    Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina
  • 6.5.2025
    Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet
  • 2.4.2025
    Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?
  • 7.3.2025
    Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?
  • 16.1.2025
    Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen Laaksosen
  • 10.1.2025
    Markkinoinnilla on markkinointiongelma – Aallon opiskelijat eivät halua opiskella markkinointia
  • 9.1.2025
    Voiko Kirkon jäsenmäärän kääntää kasvuun ilmaisella pizzalla?
  • 28.11.2024
    Kirkkonummen uusi brändi on esillä kunnantalon aulassa

lue myös

Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen?

KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 3 Markkinointi ei ole vain mainontaa. Yksi markkinoinnin kilpailukeinoista on tuotteen…

20.8.2025
lue artikkeli

Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän olutta

KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 2 Guinnessin ennätysten kirja (Guinness World Records) tehtiin alun perin Guinness-olutbrändin…

12.8.2025
lue artikkeli

Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina

KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 1 Eugène Mercier oli spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijä, joka jo yli 130 vuotta…

16.6.2025
lue artikkeli

Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet

Laskeutumissivu on kuin ravintolan tai putiikin aula. Jos se on viihtyisä, houkutteleva ja selkeä, asiakkaat…

6.5.2025
lue artikkeli

valikko

  • etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • ida fram group
  • rekry
  • tietosuojaseloste

seuraa meitä somessa

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube

ajankohtaista

  • Miten sinä käyttäisit 2000 dollaria hotellivieraan asiakaskokemuksen parantamiseen?
  • Guinnessin ennätystenkirja tehtiin, jotta ihmiset joisivat enemmän olutta
  • Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina
  • Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet
  • Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?

Ida Fram

Ida Fram on Suomen ensimmäinen palveluiden markkinoinnin toimisto. Autamme markkinoinnin keinoja käyttämällä palvelualan yrityksiä kasvamaan.

ota yhteyttä

Panu Laaksonen
CEO
Näytä yhteystiedot » +358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Copyright 2021 – Ida Fram Oy