• Etusivu
  • Yritys
  • Palvelut
  • Toimialat
  • Töitämme
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Uutiskirje
  • Ida Fram Group
  • Rekry
Palveluiden markkinoinnin toimisto Ida Fram

Suomen lasten ja nuorten säätiö: Myrsky-projekti

15.12.2011


Suomen lasten ja nuorten säätiö lähestyi Idaa Myrsky-hankkeen uuden ilmeen ja uuden sivuston tiimoilta. Myrsky on syrjäytymisvaarassa olevien nuorten projekti, jossa nuoret pääsevät tekemään taidetta omista lähtökohdistaan ammattilaisten ohjauksessa.




Ida järjesti yhdessä myrskyläisten kanssa logo-kilpailun, jossa logon idea haettiin kohderyhmän sisältä. Kilpailuun kutsuttiin 12–29 -vuotiaita nuoria ja nuoria aikuisia.

Taidetta nuorten lähtökohdista

Tavoitteena oli löytää omaleimainen ja hankkeen erityispiirteitä – nuorisotyön yhdistämistä taiteen tekemiseen – korostava tunnus. Erityisen mielenkiintoisen ilmeen suunnittelutyöstä teki se, että se käynnistettiin samoilla ’eväillä’ kuin millä itse Myrsky-projekti toimii: ottamalla nuoret toiminnan keskiöön.
Kilpailijoiden rekrytointiin käytettiin lasten- ja nuortenkotiverkostoa, tapahtumia ja Suomen lasten ja nuorten säätiön nettisivuja.

Jeren visiolla voittoon

Kilpailu poiki odotettua enemmän ehdotuksia, jotka Ida Framin & asiakkaan jury kävi läpi. Kourallinen finalisteja kutsuttiin toimistollemme opintopäivään ja Jere Perttulan voittoisa työ viimeisteltiin päivän aikana yhdessä Idan suunnittelujohtaja Jirka Sauroksen kanssa.
Jeren logo ja nuorten inspiroima ilme näkyy pian myös Idan toteuttamilla Myrskyn sivuilla www.nuori.fi/myrsky.

Viimeisimmät artikkelit

  • 16.6.2025
    Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina
  • 6.5.2025
    Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet
  • 2.4.2025
    Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?
  • 7.3.2025
    Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?
  • 16.1.2025
    Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen Laaksosen
  • 10.1.2025
    Markkinoinnilla on markkinointiongelma – Aallon opiskelijat eivät halua opiskella markkinointia
  • 9.1.2025
    Voiko Kirkon jäsenmäärän kääntää kasvuun ilmaisella pizzalla?
  • 28.11.2024
    Kirkkonummen uusi brändi on esillä kunnantalon aulassa
  • 28.8.2024
    Mikä HSL:n Ihan lipun laitonta -kampanjassa meni pieleen ja mitä siitä seurasi?
  • 5.4.2024
    Parhainta palveluiden markkinointia, osa 3: Ole kuin ruotsalaiset ja kukista kilpailijat erilaistamalla palvelusi

lue myös

Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina

KIRJOITUSSARJA: Markkinoinnin mainetekoja, Osa 1 Eugène Mercier oli spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijä, joka jo yli 130 vuotta…

16.6.2025
lue artikkeli

Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet

Laskeutumissivu on kuin ravintolan tai putiikin aula. Jos se on viihtyisä, houkutteleva ja selkeä, asiakkaat…

6.5.2025
lue artikkeli

Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?

Tunnen itseni ajoittain vähän seniiliksi, kun käytän neljää peetä (4P) markkinoinnin suunnittelun ohjenuorana. Sitten totean…

2.4.2025
lue artikkeli

Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?

Ansaittu media on yksi tehokkaimmista tavoista rakentaa B2B-yrityksen tunnettuutta, uskottavuutta ja asiantuntijabrändiä. Ansaittu medianäkyvyys perustuu ulkopuolisten…

7.3.2025
lue artikkeli

valikko

  • etusivu
  • yritys
  • palvelut
  • toimialat
  • töitämme
  • ajankohtaista
  • yhteystiedot
  • uutiskirje
  • ida fram group
  • rekry
  • tietosuojaseloste

seuraa meitä somessa

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube

ajankohtaista

  • Eugène Mercier ja maailman suurin samppanjatynnyri – spektaakkelimarkkinoinnin edelläkävijän tarina
  • Kunnollinen laskeutumissivu ratkaisee verkkomainonnan tehon – vältä nämä yleiset virheet
  • Uusi ultranopea bisnes ja neljä peetä – Miten sähköautojen lataamisessa erottaudutaan kilpailijoista?
  • Miten B2B-yritykset voivat hyödyntää ansaittua mediaa?
  • Näin käännät reklamaation myynniksi – Izipizi hurmasi hajonneisiin lukulaseihin pettyneen Laaksosen

Ida Fram

Ida Fram on Suomen ensimmäinen palveluiden markkinoinnin toimisto. Autamme markkinoinnin keinoja käyttämällä palvelualan yrityksiä kasvamaan.

ota yhteyttä

Panu Laaksonen
CEO
Näytä yhteystiedot » +358 40 517 7931
panu.laaksonen@idafram.fi

Copyright 2021 – Ida Fram Oy