Ilmaiseksi Twitterillä brändätty bisnes

Humphry Slocombe on vain 14-paikkainen jäätelöbaari San Fransiscossa, jolla on 300,000 seuraajaa Twitterissä. Vuoden twiittaamisen jälkeen faneja on enemmän kuin Ben & Jerryllä tai Dairy Queenilla! Homma starttasi asiakkaiden toiveesta saada tietoa päivittäin vaihtuvista jätskitarjouksista ja makuyhdistelmistä. Twitter sopi täydellisesti mediaksi, sillä budejtti oli nolla taalaa. Fanit on kasvatettu hauskoilla, asenteellisilla viesteillä, jotka erottavat heidät muista. Motto on ”jäätelöä asenteella”. Firman kotisivu on heidän Twitter-sivunsa. Kulut: Media 0 €, markkinointiviestinnän suunnittelu 0€, asiakassuhdemarkkinointi 0€, tunnettuuden rakennus & brandiarvo 0€ = käykö kauppa? Heti kun uusi maku postataan Twitteriin, se myydään loppuun siltä istumalta, kertoo omistaja.

Via: Pen Olson

www.maailmamuuttuu.fi / Samuli

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *