Tiedote: Sokos valitsi Ida Framin kumppaniksi tukemaan vuoden 2010 kampanjatoteutuksia

Lehdistötiedote Torstaina 28. tammikuuta 2010 Julkaisuvapaa heti Sokos valitsi Ida Framin kumppaniksi tukemaan vuoden 2010 kampanjatoteutuksia Sokos haki kilpailutuksen kautta kumppania vuoden 2010 kampanjoidensa toteuttamiseen sähköisissä kanavissa. Kumppaniksi valittiin muuttuvan maailman mainostoimisto Ida Fram. Kokonaisuuteen kuuluu yhteensä kuusi

Lue koko juttu

Sokos

Sokos-tavarataloketju palvelee suurimmissa kaupungeissa 11 tavaratalolla ja 11 pienemmällä, kauneuteen ja pukeutumiseen keskittyvällä liikkeellä. Ida Fram on suunnitellut Sokokselle useita kampanjoita ja lanseerauksia, kuten Kauneuden Verkkokaupan ja We Care Icon -tuotesarjan lanseeraukset sekä 3+1 Päivää – hintahulinoiden digitaalisen

Lue koko juttu

Brasilialainen tuoksuva banneri

TBWA Brasilia toteutti Kaiak-tuoksulle poikkeuksellisen oivaltavan ja tuloksellisen display-mainoksen. Myös casen esittelyvideo on toteutettu mallikelpoisesti. Klikkaa ja selvitä miten toimii tuoksuva banneri.

Lue koko juttu

Hupaisa kömmähdys uudistuvan Veikkaus.fi -sivuston esittelyvideossa

Veikkaus tiedotti tänään sähköpostitse verkkopalvelunsa tulevasta uudistuksesta. Uuteen sivustoon voi tutustua osoitteessa www.veikkaus.fi/uudistus. Esittelysivulla on video, jossa käydään läpi uudistuvan sivuston ilmettä ja toiminnallisuuksia sekä Veikkauksen uusia verkkopelejä. Uudistus vaikuttaa etenkin uusien pelimuotojen osalta erittäin kiinnostavalta. Kannattaa tutustua.

Lue koko juttu

Markkinointi & Mainonta maksullisen verkkomedian pioneeri?

Sanomalehtien verkkoversioiden muuttaminen maksulliseksi on yksi mediatalojen lähiajan merkittävimmistä haasteista.  Aiheesta keskustellaan vilkkaasti ympäri maailman, ja joitain onnistuneita avauksia on jo nähty. Ainakin globaali mediatalo News Corporation liputtaa pääomistajansa Rupert Murdochin johdolla voimakkaasti maksullisuuden puolesta. Yhtiön lippulaivan The

Lue koko juttu

Ilmaiseksi Twitterillä brändätty bisnes

Humphry Slocombe on vain 14-paikkainen jäätelöbaari San Fransiscossa, jolla on 300,000 seuraajaa Twitterissä. Vuoden twiittaamisen jälkeen faneja on enemmän kuin Ben & Jerryllä tai Dairy Queenilla! Homma starttasi asiakkaiden toiveesta saada tietoa päivittäin vaihtuvista jätskitarjouksista ja makuyhdistelmistä. Twitter

Lue koko juttu

Folksam Lip-Lap Laatutakuu ISS Direct Novo Nordisk Lomarengas E. Ahlström Lammi Spektri