Sokos


Sokos-tavarataloketju palvelee suurimmissa kaupungeissa 11 tavaratalolla ja 11 pienemmällä, kauneuteen ja pukeutumiseen keskittyvällä liikkeellä. Ida Fram on suunnitellut Sokokselle useita kampanjoita ja lanseerauksia, kuten Kauneuden Verkkokaupan ja We Care Icon -tuotesarjan lanseeraukset sekä 3+1 Päivää – hintahulinoiden digitaalisen ShoppailuOppaan.

Ida Fram on työskennellyt Sokoksen kanssa vuoden 2010 alusta lähtien. Yhteistyömme on monipuolista ja laajenee jatkuvasti uusille alueille Sokoksen toiminnassa.

Tehtävämme on suunnitella uudenlaisia, kustannustehokkaita toteutusmuotoja Sokoksen kampanjoihin, löytää uudenlaisia tapoja tavoittaa kohderyhmiä sekä kehittää kampanjakokonaisuuksien digitaalista ulottuvuutta.

We Care Icon

We Care Icon -kosmetiikkasarjan lanseerauskampanjassa hyödynsimme mm. blogiyhteistyötä sekä tuotejakelua.

ShoppailuOpas

Digitaalinen ShoppailuOpas helpottaa kampanjatarjoustuotteisiin tutustumista. 3+1 päivää -tarjoukset olivat etukäteen selattavissa tavaratalo-, päivä-, hinta- ja tuoteryhmäkohtaisesti.

”Olemme erityisen ihastuneita Ida Framin lähestymistapaan, jossa yksittäisten kampanjoiden sijaan kehitetään jatkuvia toimintamalleja. Saamme paitsi paljon uusia ajatuksia, myös vastauksia meitä jo aiemmin askarruttaneisiin markkinoinnin haasteisiin.”

– Mikko Hagerström, markkinointipäällikkö

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *