Grand One 2011 ilmoittautuminen: We Care Icon –kosmetiikkasarjan SoMe-lanseeraus

We Care Icon -kosmetikkasarjan SoMe-lanseerauksella saavutettiin huippunopea, kustannustehokas ja digitaalisessa mediassa pysyvä läsnäolo erittäin kustannustehokkaasti. Kohderyhmä löysi tiensä Sokokseen ja tuotesarja alkoi myydä odotuksiakin paremmin. Kilpailukategoria Paras sosiaalisen median hyödyntäminen Työn nimi We Care Icon –kosmetiikkasarjan SoMe-lanseeraus Työn suunnitteluun… Read More

Grand One 2011 ilmoittautuminen: Sokos Shoppailuopas – myyntiennustaja

Shoppailuopas on Sokoksen monipuolinen ja kustannustehokkaasti monistettava sekä laajennettava verkkokuvasto. Opas paitsi lisää tavarataloketjun myyntiä, myös ennustaa sitä. Vuoden 2010 aikana Shoppailuopas toteutettiin 6 eri kampanjaan ja sitä käytti yli 300 000 eri ihmistä.  Kilpailukategoria Paras kuluttajille suunnattu… Read More